אבטחת מידע

בימים מורכבים אלה, אנחנו עדים לעלייה בניסיונות הונאה של גורמים עוינים המתחזים לגופים שונים ומציעים הלוואות פיקטיביות והצעות ל"סיוע". מדובר בפושעים הפונים ללקוחות הבנק בדוא"ל, במסרון או בשיחת טלפון, תוך התחזות מתוחכמת, המקשה מאוד על הזיהוי. איך ניתן לזהות הונאה? פנייה יזומה, לא צפויה, בעלת מסר של דחיפות לקבלת פרטים אישיים, הבטחות ל ”הלוואות מיידיות” או “סיוע כספי מהמדינה" ודרישה להעביר מראש תשלום כלשהו או פרטי כרטיס אשראי חשוב מאוד לזכור! כי אין למסור לאף גורם את פרטי הזיהוי שלכם, גם לא למי שמציג עצמו כבנקאי או כנציג אכיפת חוק, במיוחד אם לא יזמתם את הפנייה. קיבלת פניה חשודה? יש לדווח למוקד הטלבנק *6111 הנכם מוזמנים להיכנס לכרטיסיות בתחתית העמוד להסברים נוספים אודות אבטחת מידע בגלישה בטוחה, פישינג והונאות תמיד לשירותך, דיסקונט
אבטחת מידע

deposits-oval