
- דיסקונט
- פרטיים
- דיסקונט בדיגיטל
- אבטחת מידע
- איך להיזהר מהונאת פישינג?
הונאת פישינג היא תרמית, המסייעת להאקרים לגנוב (לדוג) את הזהות שלכם, תוך השגת פרטים אישיים: שמות משתמש, סיסמאות, מספרי חשבון בנק, פרטי אשראי וכד'.
השיטה הנפוצה ביותר לביצוע הונאת פישינג היא פרסום אתר או אפליקציית דמה ושליחת קישור זדוני בדוא"ל או במסרון, שמפנה אתכם לאתר או אפליקציה מזויפים. ברגע שתקלידו את פרטי הכניסה שלכם, או כל פרט אישי אחר שלכם, הם יגיעו לידי ההאקר ויכול מאוד להיות שאתם אפילו לא תרגישו או תבינו במה שקרה.
הונאת פישינג מתאפשרת, בין השאר, במקרים של היעדר מודעות וחוסר תשומת לב ולכן חשוב לנו להדגיש לכם עד כמה זה קריטי לנקוט במספר אמצעי זהירות פשוטים ובערנות, כמובן.
שימו לב, הודעות פישינג מתאפיינות בכמה סימנים מחשידים:
ריכזנו עבורכם כמה טיפים שכדאי לזכור וליישם:
אנחנו בדיסקונט שומרים על המידע האישי שלכם, תוך שימוש באמצעי אבטחת המידע והטכנולוגיה המתקדמים ביותר.
חשוב לנו להגביר את המודעות לנושא ואנחנו ממליצים לכם להיות ערניים ולפנות אלינו בכל מצב שמתעורר בכם חשד, עם קבלת דוא"ל/מסרונים חשודים. כל פנייה שמגיעה אלינו, מלקוחות שחושדים שנפלו קורבן להונאה, נבדקת באופן מיידי ויסודי.
גולת הכותרת – שמרו על ערנות!
אם יש לכם ספק, גם אם הקטן ביותר, עדיף לא להיענות להודעה או ללחוץ על קישור לפני שבדקתם עם בנקאי / מול הסניף שלכם.
נתקלתם בסימנים מחשידים? דווחו מיד לסניף הבנק שלכם, או למרכז תמיכת לקוחות אינטרנט בטל: 03-9439191.
אפשר גם לפנות, בכל שאלה ועניין, לאבטחת מידע והגנת הסייבר, בדוא"ל: abuse@dbank.co.il.
אנחנו כאן לשירותך.