נציבות תלונות הציבור

נציבות תלונות הציבור חשוב לנו לשמוע אותך

בנק דיסקונט עושה את המרב והמיטב על מנת להעניק לכם, לקוחות הבנק, את השירות הטוב ביותר. אם בכל זאת אינכם שבעי רצון מהשירות שקיבלתם בסניף, או מאחד ממוקדי השירות בבנק, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו.
נציבות תלונות הציבור

אנו רואים בפניות שמתקבלות, הזדמנות להשתפר ולכן, מודים לכם עליהן.
פנייתכם תטופל ע"י עובדי נציבות תלונות הציבור, שיבררו את הפניה באופן מקצועי, אמין ואמפטי, ללא משוא פנים ובהתאם לערכי ההוגנות וההגינות, להם אנו מחויבים.
נציין, כי בהתאם להוראות בנק ישראל, אנו מחויבים להשיב על פנייתכם בתוך 45 ימים, אולם אנו מבטיחים כי נעשה את מלוא המאמצים להשיב על פנייתכם מוקדם ככל הניתן.

לקריאת אמנת השירות של נציב תלונות הציבור >

אנו זמינים עבורכם בדרכים הבאות:
לפנייה מקוונת לחצו כאן >
למשלוח פקס: 076-8890594
למענה טלפוני: 076-8056566 (בין השעות: 09:00 - 14:00 בימי הפעילות)
בדואר ישראל: בנק דיסקונט – נציבות תלונות הציבור, רח' דיסקונט 1 ראשון לציון 7574602

לארכיון דוחות >

דיווח לציבור - לקובץ PDF הכולל מידע על הטיפול בתלונות בשנת 2023 >

לתשומת ליבך:

  • טופס הגשת פנייה לטיפול מיועד להגשת פניות מקוונות, המיועדות ליחידת פניות הציבור בלבד.
  • יחידתנו אינה מטפלת בבקשות לביצוע פעולות או לקבלת מידע אודות החשבון. לקבלת מידע כללי או לתמיכה טכנית, ניתן לפנות לטלבנק דיסקונט: 6111* | 03-9439191.
  • לביצוע פעולות, מומלץ לפנות ישירות לכל אחד מסניפי דיסקונט (לאיתור סניפים ושעות פעילות >), או לבצע פעולות באתר/אפליקציית הבנק, או באמצעות טלבנק דיסקונט: 6111* | 03-9439191.
  • במידת האפשר, אנו נענה לפנייתך באמצעות דוא"ל, אולם אם הדבר לא יתאפשר, התשובה תישלח באמצעות דואר ישראל.
  • נדגיש ונבהיר, יש להימנע מיצירת קשר באמצעות גורם שלישי, מחשש להונאה וגניבת פרטי הזדהות שלך.

הגשת פנייה לטיפול

שדות מסומנים ב* שדות חובה

להגשת פנייה

ניתן לצרף עד 10 קבצים לפנייה, כל קובץ במשקל של עד 7MB

לתשומת לבך: באפשרותך להקליד עד 500 תווים. כמו כן, ניתן לצרף אסמכתאות/מסמכים, התומכים בטענותיך.

מידע שיתקבל יישמר במאגרי המידע של הבנק ויחולו עליו הוראות מדיניות הפרטיות בשינויים המחויבים