אנו רואים בפניות שמתקבלות, הזדמנות להשתפר ולכן, מודים לכם עליהן.
פנייתכם תטופל ע"י עובדי נציבות פניות הציבור, שיבררו את הפניה באופן מקצועי, אמין ואמפטי, ללא משוא פנים ובהתאם לערכי ההוגנות וההגינות, להם אנו מחויבים.
נציין, כי בהתאם להוראות בנק ישראל, אנו מחויבים להשיב על פנייתכם בתוך 45 ימים, אולם אנו מבטיחים כי נעשה את מלוא המאמצים להשיב על פנייתכם מוקדם ככל הניתן.
לאמנת השירות של נציב פניות הציבור >
אנו זמינים עבורכם בדרכים הבאות:
לפנייה מקוונת לחצו כאן >
למשלוח פקס: 076-8890594
למענה טלפוני: 076-8056566 (בין השעות: 09:00 - 14:00 בימי הפעילות)
בדואר ישראל: בנק דיסקונט – נציבות פניות הציבור, רח' דיסקונט 1 ראשון לציון 7574602
דיווח לציבור - לקובץ PDF הכולל מידע על הטיפול בתלונות בשנת 2023 >
לתשומת ליבך: