איך אפשר לעזור?

פשוט מקליקים ומקבלים מענה
איך אפשר לעזור

באיזה נושא נוכל לעזור?

יש לך תלונה או פרגון?
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, וחשוב לנו לשמוע אותך.
כאן אפשר לכתוב לנו

אתר ואפליקציה
שעות פעילות: 24/7
לפירוט השירותים באתר ובאפליקציה >>

התכתבות עם בנקאי באפליקציה

ימים א'-ה' בין השעות 07:00-19:00
ימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00-13:00
בערוץ זה תוכלו לקבל מידע או לבצע פעולות למעט בתחום ני"ע.
להתכתבות עם בנקאי באפליקציה >>

מוקד טלפוני אוטומטי

שעות פעילות: 24/7
טלפון: 6111* / 03-9439111
לפירוט השירותים במוקד הטלפוני האוטומטי >>

מוקד טלפוני אנושי
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
טלפון: 6111* / 03-9439111
לפירוט השירותים בטלבנק שירות אישי >>

סניפים
לפרטי התקשרות ושעות הפעילות של כל הסניפים >>

מוקדים ייחודיים
ניירות ערך
שעות פעילות: יום א' בין השעות 09:00-16:00, ימים ב'-ה' 09:00-22:00, יום ו' 09:00-13:00
מידע שוטף ועדכני 24/7 זמין לך תמיד באפליקציה ובאתר
טלפון: 03-9439149
לפירוט השירותים במוקד ניירות ערך >>

משכנתאות
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00, יום ו' 08:00-13:00
טלפון: 2009* / 1700-702-222 / 03-9439008
לפירוט השירותים במוקד משכנתאות >>

פתיחת חשבון
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
טלפון: 6111* / 03-9439111
ניתן לפתוח חשבון באפליקציה 24/7 (חשבון פרטי יחיד)
לפתיחת חשבון באפליקציה >> (בגלישה מהמובייל)

תמיכה טכנית
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי וערבי חג 08:00-13:00
טלפון: 03-9439191
המוקד מספק תמיכה טכנית ותמיכה תפעולית בשאלות שונות בנושא שירותי הדיגיטל.

אבטחת מידע
שעות פעילות: 24/7
מייל: abuse@dbank.co.il
ליצירת קשר במקרים של הונאה, חשד להונאה או אירוע אבטחת מידע.
(לפניות בנושאים אלו בכרטיסי אשראי יש לפנות לחברת כרטיסי האשראי).

סגירת חשבון
ניתן להגיש בקשה לסגירת חשבון בדרכים הבאות:

  • לסגירת חשבון 24/7 באתר הבנק
  • בהתכתבות עם בנקאי באפליקציה, במוקד הטלפוני *6111 או בסניפים, בשעות הפעילות
  • הגשת בקשת 'ניוד בקליק' במסגרת פתיחת חשבון בבנק החדש

כדי לשחזר את הסיסמה צריך רק להצטייד בקוד המזהה שקיבלת כשהצטרפת לשירותי הדיגיטל של דיסקונט, ולעקוב אחר ההנחיות בקישור:
לשחזור סיסמה >>
לשחזור הקוד המזהה, מזינים את הסיסמה וממלאים את הפרטים המבוקשים בקישור:
לשחזור קוד מזהה >>

חשוב לשים לב: אם אין לך גם סיסמה וגם קוד מזהה, צריך ליצור איתנו קשר ב-6111*

באפליקציה
לוחצים על האייקון של שלושת הפסים מצד ימין > כל הפעולות > כרטיסי אשראי > קוד סודי לכרטיס אשראי

באתר
לוחצים על הפלוס הסגול > כרטיסי אשראי > שחזור קוד סודי
לשחזור קוד סודי באתר >>
להסבר מפורט יותר >>

כל מה שצריך זה למלא טופס קצר, ואנחנו נחזור אליך ונצרף אותך לשירותים הדיגיטליים שלנו.
להצטרפות לערוצים הדיגיטליים >>

מצטיידים בטלפון נייד ובתעודת זהות, ועוקבים אחר ההנחיות (זה עניין של כמה דקות):
לפתיחת חשבון באפליקציה >>

באפליקציה
לוחצים על הפלוס הסגול > פגישה עם בנקאי
באתר
לוחצים על תפריט הפעולות המהירות > פגישה עם בנקאי
לקביעת פגישה באתר >>
לקביעת פגישה באפליקציה >>
להסבר מפורט יותר >>
קביעת פגישה אפשרית רק ללקוחות קיימים

לפני שתוקף הכרטיס שלך יפוג, נשלח אליך כרטיס חדש באופן אוטומטי. כדאי לדעת שהכרטיס בתוקף עד סוף החודש שמצוין עליו, וחשוב לשים לב שהכרטיס החדש יישלח לכתובת שמופיעה ברישומים שלנו.

באפליקציה
לוחצים על האייקון של שלושת הפסים מצד ימין > כל הפעולות > כרטיסי אשראי > קוד סודי לכרטיס אשראי

באתר
לוחצים על הפלוס הסגול > כרטיסי אשראי > שחזור קוד סודי
לשחזור קוד סודי באתר >>
להסבר מפורט יותר >>

1. נכנסים לאפליקציית דיסקונט > לחיצה על הפלוס הסגול > הפקדת שיק
להפקדת שיק באפליקציה >>
להסבר מפורט יותר >>
 סכום מירבי להפקדה - 100 אלף ₪ לצ'ק, תקרת הפקדה יומית 150 אלף, תקרת הפקדה חודשית 250 אלף.
2. כספומט – סכום מירבי לצ'ק - 500 אלף ₪ (אפשר גם להפקיד צ'קים דחויים ובמצבור-עד 20)
3. עמדת משוב - סכום מירבי לצ'ק – 500 אלף ₪. הפקדת צ'קים שמועד פירעונם עד היום לחשבון אחר, בהפקדה על ידי צד ג' - סכום מירבי לצ'ק 49,999 ₪ (ניתן להפקיד עד 20 צ'קים בכל הפקדה). לא ניתן להפקיד במשוב צ'קים דחויים או צ'קים במט"ח.
4. אל תור - הפקדת צ'קים ע"י בעל החשבון- ללא הגבלה בסכום. הפקדת צ'קים ע"י צד ג' שאינו בעל החשבון - עד 49,999 ₪ לצ'ק.
5. בקופות בשעות הפעילות של הסניף (בסניפים בהם יש קופות). הפקדת צ'קים ע"י צד ג' שאינו העלים בחשבון - עד 49,999 ₪ לצ'ק
6. באמצעות תיק עסקי - ללקוחות עסקיים בלבד
להסבר מפורט יותר >>

יש כל מיני סיבות שיכולות לגרום להחזרה של שיק. ריכזנו את כולן וצירפנו לכל סיבה הסבר והנחיות מה אפשר לעשות:
לכל הסיבות ולכל מה שאפשר לעשות >>

אפשר למצוא את כל הסיבות לביטול שיק ומה אפשר לעשות כשזה קורה, בקישור הבא:
לכל הסיבות ולכל מה שאפשר לעשות >>

אפשר לבחור את רמת ההרשאה לביצוע פעולות בחשבון שלך:

  • מידע בלבד
  • פעולות בלבד
  • מידע, פעולות והעברות למוטבים קבועים
  • מידע, פעולות והעברות לצד ג' למוטבים קבועים ומזדמנים

לעדכון ההרשאות, נכנסים לחשבון הבנק באתר דיסקונט > פרטי חשבון והגדרות > עדכון הרשאות
לעדכון רמת ההרשאה באתר >>

באתר דיסקונט אפשר למצוא את כל הדוחות שיכולים לשמש אותך, כולל:

  • אישור ניכוי מס שנתי - השקעות וני"ע (טופס 867)
    על רווחים מפיקדונות ושוק ההון
  • תעודת זהות בנקאית
    דוח תקופתי שמציג מידע על הנכסים, ההתחייבויות והפעילות השוטפת בחשבון שלך
  • אישור ניהול חשבון
    עם פרטי החשבון שלך

בשביל להפיק דוח נכנסים לחשבון הבנק באתר > דוחות > ריכוז דוחות > יצירת דוח

להפקת דוחות >>

באפליקציה, לוחצים על שלושת הפסים בצד ימין למעלה של המסך > קשר עם הבנק > התכתבות עם הבנק > שליחת קבצים לבנקאי

יש לך אפשרות לבחור בין מגוון סוגי פקדונות בריביות אטרקטיביות. את כל הפרטים אפשר למצוא כאן.
להפקדה באפליקציה >>
להפקדה באתר >>

ממש כאן אפשר לקבל הצעה למשכנתא, בקלות ובלי להגיע לסניף.

אנחנו כאן בשבילך גם בערוצי הקשר

טלבנק
טלבנק

6111*

תמיכה טכנית
תמיכה טכנית

03-9439191

קביעת פגישה
התאמות בנגישות

שירות נגיש בנק דיסקונט

עוד

פנייה ישירה להנהלת הבנק

זה המקום לכתוב לנו

  • תלונה
  • פרגון
  • תמיכה טכנית
חשוב לנו לשמוע

*לא מיועד לביצוע פעולות או קבלת מידע על החשבון

ואפשר גם לבוא לבקר

הסניפים שלנו פתוחים לך

מומלץ לקבוע פגישה טרם הגעה לסניף