סיסמה וקוד מזהה

כניסה בטוחה לחשבון
סיסמה וקוד מזהה

אמצעי הזיהוי האישיים והפרטיים שלכם - סיסמה וקוד מזהה

אמצעי הזיהוי בכניסה לדיסקונט באינטרנט

סיסמה וקוד מזהה הינם אמצעי הזיהוי בכניסה לדיסקונט באינטרנט, שיסופקו לך עם ההרשמה לשירות בסניף.
חשוב לשמור עליהם – הם אישיים ופרטיים!

בכניסה הראשונה לדיסקונט באינטרנט צריך להחליף את הסיסמה הראשונית שהתקבלה מהבנק, לפני התחלת השימוש בשירות.

אמצעי הזיהוי בכניסה לאפליקציה

האפליקציה החדשה של דיסקונט מאפשרת כניסה באמצעות סיסמה בלבד, החל מהכניסה השניה.

הזדהות באמצעות סיסמה בלבד נועדה להקל על תהליך ההזדהות באפליקציה ולאפשר חוויה פשוטה ומהירה יותר.
אופן ההזדהות מתבצע בכפוף להנחיות אבטחת מידע ולסטנדרטים מחמירים, שנועדו להגן על חשבונך.

בכל מקרה של אובדן/גניבת המכשיר, ניתן להנפיק סיסמה חדשה, באמצעות אתר האינטרנט או מוקד התמיכה - פעולה שתחייב הזדהות באמצעות שלושת המזהים (ת.ז, סיסמה, קוד מזהה) שהוזנו במכשיר האבוד/גנוב.

איך מחליפים סיסמה וקוד מזהה? >

איך כדאי לשמור על הסיסמה?

  • אין לשמור את הסיסמה והקוד האישי במקום החשוף לגורמים זרים.
    יש להחליף את הסיסמה והקוד המזהה בתדירות גבוהה, מומלץ אף להחליפה בקבועי זמן קצרים מהנדרש אוטומטית על ידי המערכת.
  • בכל כניסה למערכת יש לוודא כי תאריך ושעת הכניסה האחרונים לחשבון נכונים (הנתונים יוצגו לאחר שלב ההזדהות).
  • הסיסמה הינה אישית ומהווה פתח ישיר לחשבון הבנק, אין לחלוק אותה עם גורמים נוספים, גם כאלו המציעים שירותים המקלים את ניהול החשבון או את ההתקשרות לבנק. זאת מהסיבה שהגישה לחשבונך עלולה להיות מנוצלת לרעה - לניסיון הונאה וגניבת פרטי הזדהות והמידע שלך.
  • חשוב להקפיד שלא להשתמש בסיסמא זהה לאתרי אינטרנט נוספים, שימוש נוסף מעלה לאין שיעור את הסיכוי לחשיפת הסיסמא ולפריצה לחשבונך.
  • אין למסור את הסיסמה והקוד המזהה לאיש, גם אם הוא מזדהה כעובד בנק דיסקונט.
  • חשוב: נציגי הבנק לא יבקשו ממך למסור בטלפון או בדוא"ל את פרטי ההזדהות שלך. אם התבקשת לעשות זאת, יש לסרב ולדווח על כך מיידית לתמיכת לקוחות באינטרנט.

למידע על כניסה לאפליקציה באמצעות טביעת אצבע >
לפרטים על אבטחת המידע בביצוע פעולות באינטרנט >


החלפת סיסמה

לתשומת ליבך:
בכל 270 יום נדרשת החלפת סיסמה.
באפשרותך להחליף את הסיסמה ו/או את הקוד המזהה בכל מועד נוסף שרוצים, באמצעות דיסקונט באינטרנט.

איך מחליפים סיסמה?

נכנסים לפרופיל שלי (בגלגל שיניים מצד שמאל למעלה) > אמצעי הזדהות > סיסמה
כדי לשמור על כניסה מאובטחת לחשבונך, חשוב לבחור בסיסמה על פי התנאים הבאים:

  • 8-14 תווים (ספרות ואותיות באנגלית, אפשר גם תווים מיוחדים כמו %*#)
  • לפחות שתי אותיות ולפחות שתי ספרות (יש חשיבות לאותיות קטנות וגדולות באנגלית)
  • אין להשתמש ברצף תווים זהים כגון: 111 או AAA
  • אין להשתמש בתווים עוקבים כגון: 123 או ABC
  • אין להשתמש בתווים סמוכים במקלדת כגון: QAZ או SDF
  • אין להשתמש בקוד מזהה וסיסמה זהים
  • אין להשתמש בסיסמה הנוכחית או הקודמת

אחרי בחירת הסיסמה, לוחצים על "אישור" לסיום.

החלפת קוד מזהה

איך מחליפים קוד מזהה?

נכנסים ל-"הפרופיל שלי" (בגלגל שיניים מצד שמאל למעלה) > אמצעי הזדהות > קוד מזהה

החלפת סיסמה ושינוי קוד מזהה

הנחיות לקביעת הקוד המזהה:

  • בוחרים בקוד עם שישה תווים לפחות (ספרות ואותיות באנגלית) המכיל לפחות שתי אותיות ולפחות שתי ספרות
  • אין להשתמש ברצף של שני תווים חוזרים כגון: 11 או AA
  • אין להשתמש בתווים עוקבים כגון: 12 או AB
  • אין להשתמש בקוד מזהה וסיסמה הזהים זה לזה

אחרי בחירת קוד מזהה, לוחצים על "אישור" לסיום.

שכחת קוד מזהה/סיסמה או נחסמה הסיסמה?

באפשרותך לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש באמצעות דיסקונט באינטרנט או באמצעות אפליקציית הסלולר.

להורדת אפליקצית דיסקונט בנייד >

לתשומת ליבך:

אפשר לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש באתר במקרים הבאים:

  • הטלפון הנייד שלך מעודכן במחשבי הבנק*
  • ברשותך אמצעי הזיהוי השני (סיסמה או קוד מזהה)
  • נכנסת לדיסקונט באינטרנט במהלך מחצית השנה האחרונה
  • הסיסמה שברשותך לא ראשונית

אם לא הצלחת לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש, אפשר ליצור קשר עם מוקד התמיכה בטלפון 03-9439191 או בסניף.

לאיתור הסניף הקרוב >

*אם אין לך טלפון, אפשר לעדכן את הסיסמה או את הקוד המזהה באמצעות הזנת תאריך ההנפקה של תעודת הזהות שלך. במקרה כזה לא תהיה אפשרות לבצע העברות למוטבים מזדמנים ויהיה עלייך לעדכן את ההרשאות בחשבון מחדש. אפשר לעשות זאת בטלבנק או בסניף.