סיסמה וקוד מזהה

כניסה בטוחה לחשבון

אמצעי הזיהוי האישיים והפרטיים שלכם

אמצעי הזיהוי בכניסה לדיסקונט באינטרנט

סיסמה וקוד מזהה הינם אמצעי הזיהוי בכניסה לדיסקונט באינטרנט, שיסופקו לכם עם ההרשמה לשירות בסניף.
שמרו עליהם – הם אישיים ופרטיים!

בכניסתכם הראשונה לדיסקונט באינטרנט תתבקשו להחליף את הסיסמה הראשונית שקיבלתם מהבנק לפני שתוכלו להשתמש בשירות.

אמצעי הזיהוי בכניסה לאפליקציה

האפליקציה החדשה של דיסקונט מאפשרת כניסה באמצעות סיסמה בלבד, החל מהכניסה השניה.

הזדהות באמצעות סיסמה בלבד נועדה להקל על תהליך ההזדהות באפליקציה ולאפשר חוויה פשוטה ומהירה יותר.
אופן ההזדהות מתבצע בכפוף להנחיות אבטחת מידע ולסטנדרטים מחמירים אשר מגנים על חשבונכם.

בכל מקרה של אובדן/גניבת המכשיר באפשרותכם להנפיק סיסמה חדשה באמצעות אתר האינטרנט או מוקד התמיכה - פעולה שתחייב הזדהות באמצעות שלושת המזהים (ת.ז, סיסמה, קוד מזהה) שהוזנו במכשיר האבוד/גנוב.

למידע על כניסה לאפליקציה באמצעות טביעת אצבע>

כיצד לשמור על הסיסמה?

  • אין לשמור את הסיסמה והקוד האישי במקום החשוף לגורמים זרים.
    יש להחליף את הסיסמה והקוד המזהה בתדירות גבוהה, מומלץ אף להחליפה בקבועי זמן קצרים מהנדרש אוטומטית על ידי המערכת.
  • בכל כניסה למערכת יש לוודא כי תאריך ושעת הכניסה האחרונים לחשבון נכונים (הנתונים יוצגו לאחר שלב ההזדהות).
  • הסיסמה הינה אישית ומהווה פתח ישיר לחשבון הבנק, אין לחלוק אותה עם גורמים נוספים, גם כאלו המציעים שירותים המקלים את ניהול החשבון או את ההתקשרות לבנק. זאת מהסיבה שהגישה לחשבונכם עלולה להיות מנוצלת לרעה ואתם מסתכנים באפשרות להונאות, גניבת פרטי הזדהות והמידע שלכם.
  • חשוב להקפיד שלא להשתמש בסיסמא זהה לאתרי אינטרנט נוספים, שימוש נוסף מעלה לאין שיעור את הסיכוי לחשיפת הסיסמא ולפריצה לחשבונכם.
  • אין למסור את הסיסמה והקוד המזהה לאיש, גם אם הוא מזדהה כעובד בנק דיסקונט.
  • חשוב: נציגי הבנק לא יבקשו ממך למסור בטלפון או בדוא"ל את פרטי ההזדהות שלך. אם התבקשת לעשות זאת, יש לסרב ולדווח על כך מיידית לתמיכת לקוחות באינטרנט.

להסבר על החלפת סיסמה וקוד מזהה>

קראו עוד על אבטחת המידע בביצוע פעולות באינטרנט>

החלפת סיסמה

לתשומת לבכם:

בכל 270 יום נדרשת החלפת סיסמה.
באפשרותכם להחליף את הסיסמה ו/או את הקוד המזהה בכל מועד נוסף שתרצו באמצעות דיסקונט באינטרנט.

איך מחליפים סיסמה?

נכנסים לפרופיל שלי (בגלגל שיניים מצד שמאל למעלה) > אמצעי הזדהות > סיסמה

שימו לב, כדי לשמור על כניסה מאובטחת לחשבונכם, בחרו בסיסמה על פי התנאים הבאים:

  • 8-14 תווים (ספרות ואותיות באנגלית, אפשר גם תווים מיוחדים כמו %*#)
  • לפחות שתי אותיות ולפחות שתי ספרות (יש חשיבות לאותיות קטנות וגדולות באנגלית)
  • אין להשתמש ברצף תווים זהים כגון: 111 או AAA
  • אין להשתמש בתווים עוקבים כגון: 123 או ABC
  • אין להשתמש בתווים סמוכים במקלדת כגון: QAZ או SDF
  • אין להשתמש בקוד מזהה וסיסמה זהים
  • אין להשתמש בסיסמה הנוכחית או הקודמת

לאחר שבחרתם סיסמה הקישו על "אישור" לסיום.

החלפת קוד מזהה

הפרופיל שלי (בגלגל שיניים מצד שמאל למעלה) > אמצעי הזדהות > קוד מזהה

הנחיות לקביעת הקוד המזהה:

  • בחרו בקוד עם שישה תווים לפחות (ספרות ואותיות באנגלית), כאשר הוא יכיל לפחות שתי אותיות ולפחות שתי ספרות
  • אין להשתמש ברצף של שני תווים חוזרים כגון: 11 או AA
  • אין להשתמש בתווים עוקבים כגון: 12 או AB
  • אין להשתמש בקוד מזהה וסיסמה הזהים זה לזה

לאחר שבחרתם קוד מזהה הקישו על כפתור "אישור" לסיום.

שכחת קוד מזהה/סיסמה או נחסמה הסיסמה?

באפשרותך לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש באמצעות דיסקונט באינטרנט או באמצעות אפליקציית הסלולר.

עדיין לא הורדתם את האפליקציה? לחצו כאן>

לתשומת ליבך:

אפשר לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש באמצעות האתר במקרים הבאים:

  • הטלפון הנייד שלך מעודכן במחשבי הבנק*
  • ברשותך אמצעי הזיהוי השני (סיסמה או קוד מזהה)
  • נכנסת לדיסקונט באינטרנט במהלך מחצית השנה האחרונה
  • הסיסמה שברשותך לא ראשונית

אם לא הצלחת לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש, אפשר ליצור קשר עם מוקד התמיכה בטלפון 03-9439191 או בסניף.

לאיתור הסניף הקרוב אליכם לחצו כאן

*אם אין לך טלפון, אפשר לעדכן את הסיסמה או את הקוד המזהה באמצעות הזנת תאריך ההנפקה של תעודת הזהות שלך. במקרה כזה לא תהיה אפשרות לבצע העברות למוטבים מזדמנים ויהיה עליך לעדכן את ההרשאות בחשבון מחדש. אפשר לעשות זאת בטלבנק או בסניף.