- דיסקונט
- פרטיים
- דיסקונט בדיגיטל
- אבטחת מידע
- סיסמה וקוד מזהה
סיסמה וקוד מזהה הינם אמצעי הזיהוי בכניסה לדיסקונט באינטרנט, שיסופקו לך עם ההרשמה לשירות בסניף.
חשוב לשמור עליהם – הם אישיים ופרטיים!
בכניסה הראשונה לדיסקונט באינטרנט צריך להחליף את הסיסמה הראשונית שהתקבלה מהבנק, לפני התחלת השימוש בשירות.
האפליקציה החדשה של דיסקונט מאפשרת כניסה באמצעות סיסמה בלבד, החל מהכניסה השניה.
הזדהות באמצעות סיסמה בלבד נועדה להקל על תהליך ההזדהות באפליקציה ולאפשר חוויה פשוטה ומהירה יותר.
אופן ההזדהות מתבצע בכפוף להנחיות אבטחת מידע ולסטנדרטים מחמירים, שנועדו להגן על חשבונך.
בכל מקרה של אובדן/גניבת המכשיר, ניתן להנפיק סיסמה חדשה, באמצעות אתר האינטרנט או מוקד התמיכה - פעולה שתחייב הזדהות באמצעות שלושת המזהים (ת.ז, סיסמה, קוד מזהה) שהוזנו במכשיר האבוד/גנוב.
למידע על כניסה לאפליקציה באמצעות טביעת אצבע >
לפרטים על אבטחת המידע בביצוע פעולות באינטרנט >
לתשומת ליבך:
בכל 270 יום נדרשת החלפת סיסמה.
באפשרותך להחליף את הסיסמה ו/או את הקוד המזהה בכל מועד נוסף שרוצים, באמצעות דיסקונט באינטרנט.
נכנסים לפרופיל שלי (בגלגל שיניים מצד שמאל למעלה) > אמצעי הזדהות > סיסמה
כדי לשמור על כניסה מאובטחת לחשבונך, חשוב לבחור בסיסמה על פי התנאים הבאים:
אחרי בחירת הסיסמה, לוחצים על "אישור" לסיום.
נכנסים ל-"הפרופיל שלי" (בגלגל שיניים מצד שמאל למעלה) > אמצעי הזדהות > קוד מזהה
אחרי בחירת קוד מזהה, לוחצים על "אישור" לסיום.
באפשרותך לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש באמצעות דיסקונט באינטרנט או באמצעות אפליקציית הסלולר.
להורדת אפליקצית דיסקונט בנייד >
אפשר לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש באתר במקרים הבאים:
אם לא הצלחת לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש, אפשר ליצור קשר עם מוקד התמיכה בטלפון 03-9439191 או בסניף.
*אם אין לך טלפון, אפשר לעדכן את הסיסמה או את הקוד המזהה באמצעות הזנת תאריך ההנפקה של תעודת הזהות שלך. במקרה כזה לא תהיה אפשרות לבצע העברות למוטבים מזדמנים ויהיה עלייך לעדכן את ההרשאות בחשבון מחדש. אפשר לעשות זאת בטלבנק או בסניף.