- דיסקונט
- פרטיים
- דיסקונט בדיגיטל
- אבטחת מידע
- סיסמה וקוד מזהה
סיסמה וקוד מזהה הינם אמצעי הזיהוי בכניסה לדיסקונט באינטרנט, שיסופקו לכם עם ההרשמה לשירות בסניף.
שמרו עליהם – הם אישיים ופרטיים!
בכניסתכם הראשונה לדיסקונט באינטרנט תתבקשו להחליף את הסיסמה הראשונית שקיבלתם מהבנק לפני שתוכלו להשתמש בשירות.
האפליקציה החדשה של דיסקונט מאפשרת כניסה באמצעות סיסמה בלבד, החל מהכניסה השניה.
הזדהות באמצעות סיסמה בלבד נועדה להקל על תהליך ההזדהות באפליקציה ולאפשר חוויה פשוטה ומהירה יותר.
אופן ההזדהות מתבצע בכפוף להנחיות אבטחת מידע ולסטנדרטים מחמירים אשר מגנים על חשבונכם.
בכל מקרה של אובדן/גניבת המכשיר באפשרותכם להנפיק סיסמה חדשה באמצעות אתר האינטרנט או מוקד התמיכה - פעולה שתחייב הזדהות באמצעות שלושת המזהים (ת.ז, סיסמה, קוד מזהה) שהוזנו במכשיר האבוד/גנוב.
למידע על כניסה לאפליקציה באמצעות טביעת אצבע>
לתשומת לבכם:
בכל 270 יום נדרשת החלפת סיסמה.
באפשרותכם להחליף את הסיסמה ו/או את הקוד המזהה בכל מועד נוסף שתרצו באמצעות דיסקונט באינטרנט.
נכנסים לפרופיל שלי (בגלגל שיניים מצד שמאל למעלה) > אמצעי הזדהות > סיסמה
שימו לב, כדי לשמור על כניסה מאובטחת לחשבונכם, בחרו בסיסמה על פי התנאים הבאים:
לאחר שבחרתם סיסמה הקישו על "אישור" לסיום.
הפרופיל שלי (בגלגל שיניים מצד שמאל למעלה) > אמצעי הזדהות > קוד מזהה
לאחר שבחרתם קוד מזהה הקישו על כפתור "אישור" לסיום.
באפשרותך לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש באמצעות דיסקונט באינטרנט או באמצעות אפליקציית הסלולר.
עדיין לא הורדתם את האפליקציה? לחצו כאן>
אפשר לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש באמצעות האתר במקרים הבאים:
אם לא הצלחת לבחור סיסמה חדשה או קוד מזהה חדש, אפשר ליצור קשר עם מוקד התמיכה בטלפון 03-9439191 או בסניף.
לאיתור הסניף הקרוב אליכם לחצו כאן
*אם אין לך טלפון, אפשר לעדכן את הסיסמה או את הקוד המזהה באמצעות הזנת תאריך ההנפקה של תעודת הזהות שלך. במקרה כזה לא תהיה אפשרות לבצע העברות למוטבים מזדמנים ויהיה עליך לעדכן את ההרשאות בחשבון מחדש. אפשר לעשות זאת בטלבנק או בסניף.