- דיסקונט
- פרטיים
- דיסקונט בדיגיטל
- אבטחת מידע
- גלישה באחריות
בנק דיסקונט פועל כל הזמן לחידוש, רענון ופיתוח אמצעים המבטיחים גלישה בטוחה וביצוע מאובטח של פעולות בדיסקונט@באינטרנט, תוך שימוש בשיטות אבטחה ובמערכות הצפנה מהחזקות ביותר בעולם.
במסגרת החידושים, מפעיל הבנק מערכת מתקדמת המבטיחה לגולשים כי הם אכן גולשים באתר הפעולות של בנק דיסקונט (Extended Validation Ev- SSL):
עם כניסתכם לאתר הבנק ולחשבון באינטרנט, יוצג זיהוי בולט בשורת כתובת ירוקה המעיד על רמת האבטחה הגבוהה ביותר.
לחיצה על השורה מציגה מידע על בעלי אתר האינטרנט ומעידה על כך שהתקשורת עם אתר האינטרנט מאובטחת.
זיהוי שורת הכתובת הירוקה מתאפשר בדפי אינטרנט מאובטחים בלבד (https://), וזמין בדפדפנים המרכזיים: Internet Explorer (גרסה 8 ומעלה), Mozilla Firefox (גרסה 3 ומעלה).
הבנק עושה את מירב המאמצים להגן על פרטיותכם ועל סודיות הנתונים והמידע. עם זאת, שמירה על הסיסמאות והגנה על תחנת העבודה האישית (ע"י תוכנות אנטי וירוס ותוכנות הגנה) ומיקוד תשומת הלב לתופעות חריגות וחשודות הם אשר יאפשרו גישה מאובטחת לחשבונות וביצוע פעולות בנקאיות מכל מקום ובכל זמן.
הבנק נוקט באמצעים רבים על מנת שהכניסה לחשבונכם מאתר האינטרנט תהיה מאובטחת:
הכניסה לחשבון אפשרית אך ורק באמצעות מספר תעודת זהות/ מספר מנוי, סיסמה אישית וקוד מזהה/ דיסקוד*.
המערכת מוודאת את "חוזק" הסיסמה והקוד המזהה במטרה למנוע שימוש בסיסמאות וקודים קלים לניחוש.
לא ניתן לצפות בנתוני החשבון ממספר מחשבים בו בזמן.
מנגנון אבטחה אחר מנתק את השירות כעבור מספר דקות של חוסר פעילות במערכת.
אם לא בוצע שימוש בסיסמה שקיבלתם בסניף במשך 30 יום מיום ההצטרפות לשירות, הסיסמה תבוטל אוטומטית.
אם במהלך 180 ימים רצופים לא התבצעה החלפה של הסיסמא, המערכת תדרוש להחליפה.
כדי להגן על החשבון מפני כניסה בלתי מורשית, מערכת דיסקונט@באינטרנט תחסום את החשבון לאחר כמה ניסיונות כניסה בלתי מוצלחים.
אם חשבונכם נחסם, יש לפעול בהתאם להנחיות המופיעות על המסך.