טלבנק שירות אישי

אנחנו לשירותך

בנקאי טלבנק שירות אישי מחכים לך בטלפון 03-9439111 או 6111*

שעות פעילות טלבנק שירות אישי:

ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00
ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00

מהו טלבנק שירות אישי?

בטלבנק ניתן לקבל מידע על חשבונותיכם ולבצע מגוון פעולות בנקאיות מול בנקאי (למעט שבתות וחגים):

  • עובר ושב - קבלת מידע על תנועות ויתרות בחשבונות
  • פקדונות שקליים - בירור יתרות וביצוע הפקדות ומשיכות
  • מתן אשראי (קבלת הלוואות/הגדלת מסגרת/הזמנת כ"א)
  • הקמת תוכניות חיסכון - חד פעמי ובהוראת קבע
  • מטבע חוץ - בירור יתרה, ביצוע הפקדות, המרות, העברות ופקדונות.
  • העברת כספים לחשבונותכם בדיסקונט והעברות לצד ג' בבנק ולבנקים אחרים
  • הזמנת פנקסי שיקים
  • הצטרפות לשירותי דיסקונט ב- SMS
  • הפעלת כרטיסים מגנטיים
  • הצטרפות לדואר דיסקונט
  • הצטרפות לשירותי האינטרנט ולשירותי הטלבנק

מעוניינים בשירות זמין 24/7 , ללא צורך בהמתנה לבנקאי?

מנויים ב"טלבנק שירות אישי" יכולים ליהנות גם משירות טלבנק מענה קולי.

קראו עוד על טלבנק מענה קולי>

בטלבנק מענה קולי ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות:
מידע: עו"ש, מידע בורסאי, התחייבויות בכרטיסי אשראי, מידע כללי כגון: שערי מט"ח, הלוואות, השקעות
פעולות: פקדונות שקליים, העברות בין חשבונות הלקוח בדיסקונט, הזמנת פנקסי שיקים, אישור קבלת כרטיסים מגנטיים

כיצד מצטרפים?

הצטרפות לטלבנק שירות אישי – מידע ופעולות

השירות ניתן במסגרת הערוץ הטלפוני

  • ניגשים לאחד מסניפי בנק דיסקונט וחותמים על המסמכים הרלוונטים
  • מתקשרים לסניף בו מתנהל החשבון ומבקשים להצטרף
  • ממלאים את טופס ההצטרפות לערוץ הטלפוני

בסיום ההצטרפות לשירות תקבלו "בנקוד" (קוד סודי) - קוד גישה אותו יש להקיש בכל התקשרות לקבלת השירות הטלפוני.

לקבלת השירות:

התקשרו לטלבנק שירות אישי 03-9439111 / 6111*, והזדהו באמצעות תעודת זהות ובנקוד (אותו קיבלתם בסניף).

במקרה של בירור, אנא ציינו תאריך ושעת מתן ההוראה

שעות פעילות טלבנק:

  • ימים א'-ה' בין השעות: 19:00- 08:00
  • ימי ו' וערבי חג בין השעות: 13:00- 08:00

שעות פעילות שירותי משכנתאות:

  • ימים א'-ה', בין השעות 08:00-19:00
  • ימי ו' בין השעות: 08:00-13:00

לתשומת לבכם:

  • למען שמירה על אבטחת מידע, כל השיחות בשירות זה מוקלטות
  • פעולות בשקלים המבוצעות עד לשעה 18:30, נושאות ערך של אותו יום עסקים
  • יש להחליף את הבנקוד עם כניסתכם הראשונה.

החלפת בנקוד

הבנקוד הוא קוד סודי המאפשר קבלת שירות באמצעות המענה הקולי וע"י בנקאי בטלבנק שירות אישי.
הבנקוד יכיל בין 6 ל-11 ספרות, הוא מיועד לשימוש אישי של בעל החשבון בלבד ואינו ניתן להעברה.

באילו מקרים תוכלו לבצע החלפת בנקוד?

  • שכחתם את הבנקוד שברשותכם.
  • הבנקוד נחסם עקב הקשות שגויות.
  • תוקף הבנקוד שברשותכם פג.
  • מנויים חדשים: יש להחליף את הבנקוד שקיבלתם בסניף עם כניסתכם הראשונה. במידה ולא תבוצע החלפה עליכם ליצור קשר טלפוני לטובת החלפת הבנקוד.
  • מנויים קיימים: יש להחליף את הבנקוד מדי חצי שנה.

כיצד מחליפים בנקוד באמצעות טלבנק מענה קולי?

1. מתקשרים 6111* ומזדהים בהקשת תעודת זהות

2. בוחרים בתפריט "פעולות בחשבון" >מקישים בנקוד קיים> שומעים יתרה

3. בוחרים ביצוע פעולות במענה הקולי 1> להחלפת בנקוד 6

4. קיימות 2 אפשרויות: קביעת בנקוד חדש ע"י המערכת או בחירה באופן עצמאי

5. בוחרים אופציה 1 בתפריט > החלפת בנקוד