שעות פעילות טלבנק שירות אישי:
ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00
ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
ניתן לקבל מידע על חשבונותיכם ולבצע מגוון פעולות בנקאיות מול בנקאי (למעט שבתות וחגים):
מנויים ב"טלבנק שירות אישי" יכולים ליהנות גם משירות טלבנק מענה קולי.
בטלבנק מענה קולי ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות:
מידע: עו"ש, מידע בורסאי, התחייבויות בכרטיסי אשראי, מידע כללי כגון: שערי מט"ח, הלוואות, השקעות
פעולות: פקדונות שקליים, העברות בין חשבונות הלקוח בדיסקונט, הזמנת פנקסי שיקים, אישור קבלת כרטיסים מגנטיים
הצטרפות לטלבנק שירות אישי – מידע ופעולות
השירות ניתן במסגרת הערוץ הטלפוני
בסיום ההצטרפות לשירות תקבלו "בנקוד" (קוד סודי) - קוד גישה אותו יש להקיש בכל התקשרות לקבלת השירות הטלפוני.
לקבלת השירות:
התקשרו לטלבנק שירות אישי 03-9439111 / 6111*, והזדהו באמצעות תעודת זהות ובנקוד (אותו קיבלתם בסניף).
במקרה של בירור, אנא ציינו תאריך ושעת מתן ההוראה
שעות פעילות טלבנק:
שעות פעילות שירותי משכנתאות:
לתשומת לבכם:
הבנקוד הוא קוד סודי המאפשר קבלת שירות באמצעות המענה הקולי וע"י בנקאי בטלבנק שירות אישי.
הבנקוד יכיל בין 6 ל-11 ספרות, הוא מיועד לשימוש אישי של בעל החשבון בלבד ואינו ניתן להעברה.
באילו מקרים תוכלו לבצע החלפת בנקוד?
כיצד מחליפים בנקוד באמצעות טלבנק מענה קולי?
1. מתקשרים 6111* ומזדהים בהקשת תעודת זהות
2. בוחרים בתפריט "פעולות בחשבון" >מקישים בנקוד קיים> שומעים יתרה
3. בוחרים ביצוע פעולות במענה הקולי 1> להחלפת בנקוד 6
4. קיימות 2 אפשרויות: קביעת בנקוד חדש ע"י המערכת או בחירה באופן עצמאי
5. בוחרים אופציה 1 בתפריט > החלפת בנקוד