אמנת שירות בנק דיסקונט

החזון שלנו: להיות הבנק הטוב ביותר עבור לקוחותינו
אמנת שירות בנק דיסקונט

אנחנו בדיסקונט חותרים להיות הבנק הטוב ביותר עבור לקוחותינו, דרך קידום שלושה ערכים מרכזיים – אכפתיות, פעולה לטובת הלקוחות ומאמץ תמידי
להשתפר - אשר עומדים לנגד עינינו ומנחים אותנו בכל נקודת מגע עם לקוחותינו. אנחנו מבינים שעלינו לזכות באמון לקוחותינו, כדי שיבחרו בנו בכל יום מחדש. יש בנו רצון אמיתי לתת שירות בסטנדרטים מקצועיים גבוהים, גם בשגרה וגם ברגעי אמת ומשבר. אנו שואפים לייצר ערך בכל נקודת מפגש עם לקוחותינו. נמשיך לאתגר את עצמנו ולפתח פתרונות הנותנים מענה לצרכי הלקוחות ומעודדים לצמיחה ובריאות פיננסית. חשוב לנו שהקשר עם לקוחותינו יהיה שקוף, הוגן, מועיל, מבוסס על אמון מלא ותמיד תוך ראיית טובת הלקוח.

על בסיס זה ומתוך שאיפה תמידית לשיפור חווית הלקוח הגדרנו התנהגויות ועקרונות שירות מנחים:

  • נאפשר ללקוחותינו לבחור את ערוץ השירות הנוח עבורם מתוך מגוון ערוצים
  • נעניק שירות מיטבי – זמין, מקצועי ומהיר ככל הניתן
  • נעשה כל שביכולתנו להעניק ללקוח מענה מלא 
  • נקפיד לשמור על אדיבות וחיוביות בכל נקודת מפגש עם הלקוח
  • אכפתיות היא חלק מתפיסת השירות שלנו
  • נתאמץ עבור הלקוח וננסה תמיד לתת לו שירות מעל המצופה
  • ניזום שירות והצעות פיננסיות שיהיו מותאמות לצורך ואשר יתנו ערך
  • נפעל בשקיפות ובהוגנות
  • נקדם שירות נגיש, זמין ומותאם לקבוצות אוכלוסייה בעלות צרכי שירות ייחודיים
  • נשקף מידע והסברים פשוטים וברורים כדי להקל על לקוחותינו לקבל החלטות מושכלות

זאת ועוד חובותינו הבסיסיות כארגון פיננסי הן:

  • אנחנו מקפידים על גילוי נאות ומסירת מידע ללקוחותינו בשקיפות מלאה
  • אנחנו מקפידים על סודיות ופרטיות לקוחותינו ולא דנים בענייניהם עם צד שלישי שאינו רלוונטי
  • אנחנו פועלים ללא משוא פנים, תוך הקפדה על יושרה מקצועית ובהתאם לכללי הוגנות והגינות, לרבות בייזום אשראי ללקוחות, בהשקעות בניירות ערך, פיקדונות ושירותים בנקאים אחרים, ומוודאים כי הליכי השיווק ינוהלו באופן ראוי והוגן ובהתאם להוראות הדין
  • אנחנו מגלים סבלנות וסובלנות לאוכלוסיות מגוונות מולן אנחנו פועלים

זוהי התחייבותנו להעמיד לטובתכם, הלקוחות שלנו, מגוון ערוצי שירות זמינים ומענה מותאם לצרכיכם:

ערוצים פעילים 24/7:

  • אפליקציית הבנק לקבלת מידע אישי וביצוע פעולות 
  • אתר הבנק לקבלת מידע אישי וביצוע פעולות 
  • מענה טלפוני קולי לקבלת מידע אישי וביצוע פעולות 
  • אתר הבנק לקבלת מידע כללי 

מכשירים אוטומטיים – כספומטים ומשובים - קבלת מידע וביצוע מגוון פעולות
זמינים 24/7 או לפי שעות פעילות הסניף

* למעט במקרי תקלה תפעולית או טכנולוגית שלא תאפשר המשך קבלת השירות ובמקרי השבתות יזומות.

מענה אנושי מרחוק:

מוקד טלפוני 6111* או 03-9439111
קבלת מידע וביצוע פעולות 
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 08:00-17:00 | ימי ו' וערבי חג 08:00-13:00

מוקד תמיכת דיגיטל 03-9439191
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 08:00-19:00 | ימי ו' וערבי חג 08:00-13:00

מוקד משכנתאות 2009* / 1700-702-222 / 03-9439008
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 08:00-19:00 | יום ו' וערבי חג 08:00-13:00

מוקד ניירות ערך 03-9439149
שעות פעילות:
יום א' 09:00-16:00, ימים ב'-ה' 09:00-22:00, יום ו' וערבי חג 09:00-13:00

נושא רמת שירות
מענה במוקדים הטלפונים כנדרש בהוראת "מענה טלפוני אנושי מקצועי" ("חוק 6 דקות")

התכתבות עם בנקאי באפליקציה
קבלת מידע וביצוע פעולות (למעט בתחום ני"ע)
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 07:00-19:00 | ימי ו' וערבי חג 07:00-13:00

נושא רמת שירות
מענה ראשוני תוך שעתיים

שירות שיחה חוזרת מבנקאי

נושא רמת שירות
שיחה חוזרת מבנקאי (call back) במוקד הטלפוני או מהסניף בשעות הפעילות תוך 3 שעות

משכנתא

נושא רמת שירות
אישור עקרוני למשכנתא בעסקאות שאינן מורכבות תוך 3 ימי עסקים

שירות טלפוני בסניפים

לשעות פעילות הסניפים

נושא רמת השירות
זמן המתנה ממוצע למענה טלפוני עם יועצי משכנתא 5 דקות בממוצע
זמן המתנה ממוצע למענה טלפוני עסקי בסניף 5 דקות בממוצע

* מענה טלפוני עסקי בסניף ניתן ללקוחות המשויכים למגזר העסקי בהתאם להחלטת הבנק

קבלת קהל בסניפים

לשעות פעילות הסניפים

נושא רמת השירות
זמן המתנה ממוצע לפגישה שנקבעה מראש 10 דקות בממוצע

 

לפניות בנושא אבטחת מידע או הונאות - במקרים של הונאה, חשד להונאה או אירוע אבטחת מידע ניתן לפנות לדוא"ל
שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:00-16:00 
מענה ראשוני: תוך 2 ימי עסקים
אמנת השירות של נציבות תלונות הציבור

 

  • אי עמידה בפרעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

  • במקרה של אי זמינות ערוץ שירות כלשהו עקב תקלה תפעולית או טכנולוגית, הבנק ישאף לאפשר המשך קבלת השירות באמצעות ערוצים חלופיים

  • השירותים יינתנו בהתאם לתנאי הבנק ובהתאמה לצרכי הלקוח