שירות בנקאי אנושי לכלל לקוחותינו

שירות נגיש בבנק דיסקונט

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש
  • מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
  • לפנייה בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלות, ראה פרטי רכז הנגישות בתחתית העמוד.

התקנת עזרים מסייעים בסניפים

בסניפי דיסקונט שהונגשו הותקנו עזרים מסייעים כגון:

  • מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה - מכשיר עזר לשמיעה המשדר ישירות למכשיר שמיעה במצב T. המערכת כוללת שפופרת להגברת עוצמת הקול, לשמיעה ישירה אל תוך האוזן ללא רעשי הרקע.
  • מערכת שמע דו כיוונית - בעמדת הכספר קיימת לעתים חציצה בין נותן השירות למקבל השירות. מערכת זו כוללת מיקרופון ורמקול בשני צדי המחיצה ומסייעת בהגברת עוצמת הקול דו כיוונית.
  • מערכת קריאה לסיוע (CALL HEAR) - מערכת קריאה לסיוע הותקנה בכניסה לכל סניף דיסקונט שהונגש. בעת לחיצה על לחצן הקריאה, נציג צוות השירות ייגש מיידית לסייע בכל נושא.
  • מערכת הכוונה קולית (STEP HEAR) - מערכת המשמשת להתמצאות והכוונה קולית אקטיבית ללקוחות לקויי ראייה. המערכת מותקנת בכניסה לסניף ומכילה מידע מוקלט על אודות הסניף, הכוונה למכשירים האוטומטיים ועוד. המערכת מופעלת על ידי אפליקציה ייעודית.

התאמות נגישות במכשירים לשימוש עצמי:

  • כספומט - בוצעו התאמות גובה להנגשת המכשיר עבור אנשים הנעזרים בכיסאות גלגלים ונמוכי קומה, וכן נוספה אפשרות לקבלת הנחיות באמצעות שמע. המידע הקולי מושמע לאחר חיבור אוזניות.
  • משוב דיסקונט - לאחרונה הושק משוב חדש ומשודרג בו בוצעו התאמות נגישות לאנשים עם מוגבלות. לפרטים נוספים לחצו כאן. כמו כן בוצעו התאמות גובה להנגשת המכשיר עבור אנשים הנעזרים בכיסאות גלגלים ונמוכי קומה.
  • עמדות ניהול תורים - בסניפים בהם קיימת מערכת ממוכנת לניהול תורים הותקנו מקלדות מישושיות, בוצע שימוש בצבעים בעלי ניגודיות ובחיבור אזניות ניתן לקבל את הוראות ההפעלה באמצעות מידע קולי. כמו כן גובה המכשיר מותאם לאנשים הנעזרים בכיסאות גלגלים ונמוכי קומה.

הנגשת מידע כתוב (טפסים, מסמכים, עלוני מידע)

הנגשת מידע כתוב, נדרשת לרוב לאנשים כבדי ראייה ולאנשים עם מוגבלות קוגניטיבית. בנק דיסקונט, בסיוע המרכז להנגשת מידע בעמותת נגישות ישראל, מאפשר קבלת מידע כתוב בתצורה נגישה בהתאם לצרכי הלקוח ובתיאום מראש, לרבות: המרת המידע לקובץ שמע (mp3) או המרה לקובץ דיגיטלי או המרה לכתב ברייל. 

תרגום לשפת הסימנים

בנק דיסקונט מאפשר ללקוחות חרשים וכבדי שמיעה לקבל שירות תרגום לשפת הסימנים על ידי מתורגמן מקצועי בפגישה עם נציג הבנק. השירות יינתן עבור פגישות הכוללות מידע מורכב (כגון יעוץ משכנתא, יעוץ פנסיוני, פתיחת חשבון, מתן אשראי וכו') בתאום מראש. עבור שירות זה תתבקש הסכמת הלקוח לנוכחות צד שלישי בפגישה. לצורך תיאום פגישה בליווי מתורגמן יש לפנות לבנקאי בסניף או לשלוח אי-מייל לרכז הנגישות.

טלבנק דיסקונט

בנקאי טלבנק מחכים לך בטלפון 03-9439111 או 6111* בשעות הפעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, יום ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
באמצעות הבנקאים ניתן לקבל מידע על חשבונותיכם ולבצע מגוון פעולות בנקאיות.

מעוניינים בשירות 24/7 ללא צורך בהמתנה לבנקאי?
מנויים ב"טלבנק שירות אישי" יכולים ליהנות גם משירות טלבנק מענה קולי, המאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות באופן עצמאי.

נתב השיחות בטלבנק דיסקונט הותאם לאנשים עם מוגבלות. המידע בנתב השיחות מוקלט בקצב איטי, בשפה פשוטה וללא מוסיקת רקע.

תקשורת חלופית: ראה "התכתבות עם בנקאי באפליקציית דיסקונט"

התכתבות עם בנקאי באפליקציית דיסקונט

לעתים, לקוחות עם ליקוי בדיבור או בשמיעה מעדיפים ליצור קשר עם נציג הבנק בכתב. בנוסף לאמצעי תקשורת בכתב המוכרים כגון עמוד "צור קשר" באתר הבנק או שליחת פקס, מעתה ניתן ליצור קשר בכתב עם נציג הבנק גם באמצעות שירות "התכתבות עם בנקאי" באפליקציית דיסקונט. שירות זה מאפשר לקבל מידע ו/או לבצע פעולות בכפוף לתנאי הצטרפות ולמגבלות שנקבעו. לשימוש בשירות יש להיכנס לאפליקציית דיסקונט (לאחר תהליך הזדהות קצר), ובתפריט הראשי לבחור ב"התכתבות עם בנקאי". הבהרות לשירות לרבות שעות הפעילות מפורטות באפליקציה.

מתן שירות ללא המתנה בתור

שירות ללא המתנה בתור יינתן ללקוחות עם מוגבלות, בהצגת תעודה תקפה המציינת זכאות לקבלת שירות ללא המתנה בתור, וכן ללקוחות מעל גיל 70 ונשים בהיריון לפי בקשה.

חיית שירות

בכל סניפי דיסקונט מותרת הכניסה עם חיית שירות, לרבות כניסת כלב הנמצא בתהליך הכשרה אשר מובל על ידי אומן לכלב בתהליך הכשרה. 

פרטי רכז הנגישות בבנק דיסקונט

  • שם: אמיר פסטרנק
  • כתובת למשלוח דואר: דיסקונט 1, ראשון לציון
  • כתובת מייל: Negishut@dbank.co.il

פרסום הצהרת נגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 29.02.2024


הצהרת נגישות באתרי האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
בנק דיסקונט מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכז הנגישות של הבנק ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע
  • החל מיום 29.10.23 מסמכי הלוואת משכנתא המוצגים באתר זה נגישים. לקוחות שקיבלו אישור חיתום לפני 29.10.23, טרם השקת מסמכים באתר ומבקשים לקבל מסמך מונגש, מוזמנים לפנות ליועץ בסניף או לתיבת המייל moked.mashkanta@bdl.co.il
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - הבנק מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של הבנק שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת נגישות לכל בע"מ

פטורים

המידע המפורט להלן, אשר מוצג באתר האינטרנט: דפי פירוט הלוואות ונכיונות, תנאי הלוואה, פירוט משכנתא מלא כולל יתרות לסילוק, אישור יתרות לסוף שנה, פירוט עמלות, דפי חשבון קודמים, הרחבת תנועות מטבע חוץ, העברות זה"ב, סחר חוץ, הודעות חיוב והודעות חיוב מע"מ, מכשירים פיננסיים, דואר דיסקונט, דו"ח סגירת חשבון, רכיב שם והגדרת אזור בטבלה בקבצי האקסל המיוצאים מהאתר - פטור מהנגשה עקב מגבלה טכנולוגית. 

על מנת לצפות במידע באופן נגיש באמצעות קורא מסך, ניתן לייצא את המידע לקובץ נגיש, למעט כאמור בפטור.

פרטי רכז הנגישות בבנק דיסקונט

  • שם: אמיר פסטרנק
  • כתובת למשלוח דואר: דיסקונט 1, ראשון לציון
  • כתובת מייל: Negishut@dbank.co.il

פרסום הצהרת נגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 29.02.2024


מידע על נגישות האפליקציות של בנק דיסקונט

  • בנק דיסקונט פועל באופן מתמיד בכדי לאפשר לכלל הלקוחות, לרבות אנשים עם מוגבלות, לגלוש באפליקציית הבנק בקלות ובנוחות וליהנות משירותי בנקאות מקוונים מתקדמים
  • הבנק ביצע התאמות נגישות באפליקציה בהתאם לתקן ישראלי 5568 ברמת הנגשה AA ובהתאם להנחיות מסמך WCAG 2.0 מאת גוף התקינה הבינלאומי W3C בהתאמתו לשימוש במכשירים ניידים
  • במקומות בהם לא נמצאה התייחסות בתקן האמור לעיל, בוצעה ההנגשה על פי תקן נגישות האינטרנט ("קריטריונים להצלחה") בהתאם לכלים המתאפשרים על ידי מערכת ההפעלה

מידע על בדיקות הנגישות באפליקציות

  • במערכת הפעלה IOS האפליקציה נבדקה על אייפון עם גרסת IOS 12.1.2
  • במערכת הפעלה אנדרואיד האפליקציות נבדקו על מכשיר NEXUS 5X עם גרסת אנדרואיד 8.1.0
  • במערכת הפעלה אנדרואיד האפליקציות נבדקו עם קורא מסך TALKBACK גרסה 5.2
  • במערכת הפעלה IOS האפליקציות נבדקו עם קורא מסך voice over
  • ניתן לגלוש בעזרת מחוות SWIPE להעברת הפוקוס מרכיב לרכיב, או ע"י "EXPLORE BY "TOUCH כלומר מעבר עם האצבע על הרכיבים שבמסך והפעלתם
  • בשימוש במכשיר אנדרואיד מומלץ להפעיל את האפשרות "גלילה אוטומטית ברשימות"
  • היכן שניתן, הוגדרו רכיבים מוכרים כגון: צ'ק בוקס, רשימה, כותרות וכו' ניתן לנווט בין רכיבים אלו ע"י שימוש בבורר במכשיר המובייל (רוטור ב-IOS ותפריט לוקאלי במכשיר אנדרואיד)
  • ניתן להשתמש במחוות מקובלות לפי מערכת ההפעלה, לדוגמה "L הפוכה" באנדרואיד לצורך חזרה אחורה דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות במידה שנתקלתם בבעיה בנושא נגישות נשמח אם תדווחו לנו לצורך תיקונה

פטורים

  • תהליך פתיחת החשבון באפליקציה כולל שימוש ברכיבים טכנולוגיים, לצורך ביצוע בדיקת חיות, סריקת תעודת זהות וסריקת תעודה תומכת סטאטוס; עקב מגבלה טכנולוגית, רכיבים אלה פטורים מהנגשה לאנשים עם מוגבלות.
    אם לאור זאת, נתקלתם בקושי בתהליך פתיחת החשבון באפליקציה, אנא צרו עימנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר האינטרנט של הבנק, ונתאם פגישה, על מנת לסייע לכם להשלים בהצלחה את פתיחת החשבון.
  • פעולת הפקדת שיקים באפליקציה פטורה מהנגשה עקב מגבלה טכנולוגית. במידת הצורך קיימת אפשרות להפקיד שיקים במכשירים לשירות עצמי המוצבים בסניפי הבנק או באמצעות בנקאי.

פרטי רכז הנגישות בבנק דיסקונט

  • שם: אמיר פסטרנק
  • כתובת למשלוח דואר: דיסקונט 1, ראשון לציון
  • כתובת מייל: Negishut@dbank.co.il

פרסום הצהרת נגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 29.02.2024