- דיסקונט
- פרטיים
- דיסקונט בדיגיטל
- הזדהות חכמה
- דיסקונט Touch
בכל המכשירים המאפשרים זיהוי באמצעות טביעת אצבע
רוצים להיכנס לחשבונכם באמצעות טביעת אצבע בלבד? התקדמו לשירות דיסקונט Touch - שירות הזדהות באמצעות טביעת אצבע באפליקציה החדשה של דיסקונט. לאחר הליך הרשמה קצר תוכלו להיכנס לחשבון מבלי להקליד תעודת זהות, שם משתמש או סיסמה - פשוט להניח את האצבע ולהיכנס לחשבון בצורה מהירה, אישית ובטוחה.
השירות זמין בכל המכשירים המאפשרים זיהוי באמצעות טביעת אצבע. רק ודאו שהגדרתם במכשירכם כניסה באמצעות קוד גישה ואת טביעת האצבע שלכם.
עדיין לא הורדתם את אפליקציית דיסקונט בסלולר? הורידו את האפליקציה ב-GooglePlay או ל-Appstore
יש לוודא שקוד גישה אישי וטביעת האצבע שלך מוגדרים במכשירך.
1. בתפריט הראשי בוחרים "הגדרות ושירותים"
2. בוחרים "דיסקונט Touch"
3. מאשרים את תנאי השירות ומצטרפים
4. שירות דיסקונט Touch יופעל החל מהכניסה הבאה לאפליקציה
שירות דיסקונט Touch זמין ללקוחות פרטיים בעלי מכשירים התומכים בזיהוי באמצעות טביעת אצבע, אשר מנויים על שירותי דיסקונט@באינטרנט ומשתמשים באפליקציית דיסקונט בסלולר:
לא. שירות דיסקונט Touch עושה שימוש בטביעות האצבע המוגדרות במכשירך.
לא. הבנק אינו שומר את טביעות האצבע של הלקוחות. טביעות האצבע נשמרות על מכשירך בלבד.
לא. תנאי השירות של דיסקונט Touch קובעים כי באחריות המשתמש לוודא שרק טביעות האצבע שלו מוגדרות במכשיר טרם ההצטרפות לשירות.
לא. בהתאם לתנאי השירות של דיסקונט Touch, לאורך כל תקופת השימוש בשירות אין להגדיר במכשירך טביעות אצבע שאינן שייכות לך.
לא. כל טביעות האצבע המוגדרות במכשיר מאפשרות כניסה גם למכשיר וגם לאפליקציית הבנק, ולכן תנאי השירות של דיסקונט Touch מחייבים ביטול טביעות אצבע של משתמשים נוספים במכשיר לאורך תקופת השימוש בשירות.
בוודאי, באפשרותך לבחור את אופן הכניסה לחשבונך: באמצעות דיסקונט Touch או באמצעות סיסמה.
יש למחוק את טביעות האצבע של המשתמש הקודם מהמכשיר, ולאחר מכן להסיר את אפליקציית דיסקונט ולהתקינה מחדש. בהצטרפות מחודשת לשירות תשמש טביעת האצבע העדכנית שתוגדר במכשיר.
החלפת סיסמה ו/או קוד מזהה תמנע אפשרות הזדהות עם טביעת אצבע בכל המכשירים.
החלפת סיסמה ו/או קוד מזהה תמנע אפשרות הזדהות עם טביעת אצבע בכל המכשירים.
הדבר לא יתאפשר, משום שבכל מכשיר יכול להירשם רק אדם אחד. שים לב! אם תוסר האפליקציה ותותקן מחדש, בהצטרפות לשירות טביעת אצבע ישמשו טביעות האצבע המוגדרות במכשיר.
בהחלט, ובלבד שהמכשירים שייכים לך ושטביעות האצבע שלך הן היחידות המוגדרות בהם, כפי שקובעים תנאי השירות של דיסקונט Touch.
במקרה וזיהוי טביעת האצבע נכשל, תוצג הודעה ולאחריה תוכל להיכנס לחשבונך באמצעות הקלדת הסיסמה.
הרישום לשירות מתבטל אוטומטית אם ביטלת את קוד הגישה למכשיר. לאחר שיוגדר מחדש קוד גישה למכשיר, ניתן להצטרף לשירות דרך תפריט ה"הגדרות" באפליקציה.
יש להיכנס לתפריט ה"הגדרות" באפליקציה ולהעביר את מקש "דיסקונט Touch" למצב "לא פעיל". אם נרשמת לשירות בכמה מכשירים, יש לחזור על הפעולה בכל אחד מן המכשירים שבהם התקנת את השירות.
כן. שלושת פרטי הזיהוי (תעודת זהות, קוד מזהה וסיסמה) משמשים בכניסה הראשונה לאפליקציה (החל מהכניסה השניה נדרשת סיסמה בלבד), ובמידה והאפליקציה תוסר ממכשירך ותותקן מחדש יהיה עליך להקליד את פרטי הזיהוי.