- דיסקונט
- פרטיים
- דיסקונט בדיגיטל
- כל הפעולות
- שירות מבט זריז
הכירו את מבט זריז! שירות יעיל וחכם באפליקציה החדשה של דיסקונט, המאפשר לכם לעקוב בנוחות אחר המידע הרלוונטי לכם ביותר. לאחר תהליך הרשמה פשוט, תוכלו להציץ אל יתרת העו"ש, לבדוק מה היו שלוש התנועות האחרונות בחשבון, לעקוב אחר החיוב בכרטיסי האשראי ולהתעדכן בשווי תיק ניירות הערך שלכם - והכל ללא צורך בהקלדת תעודת זהות, קוד זיהוי או סיסמה.
שירות מבט זריז מתווסף לרשימה של שירותים שמציעה האפליקציה טרם ההזדהות:
במסך ההגדרות, בעת הרישום לשירות, ניתן לבחור אחת או יותר מבין אפשרויות המידע שיוצגו לפני ההזדהות: יתרת עו"ש; שלוש תנועות אחרונות בחשבון (יוצגו ללא סכומים); סך חיוב קרוב בכרטיסי אשראי; סך שווי תיק ניירות ערך. על מנת להבטיח את פרטיותך, מספר החשבון יוצג רק בשלוש ספרות אחרונות.
ניתן להצטרף לשירות במספר מכשירים במקביל ובכל מכשיר להירשם להגדרות הרצויות. זאת, בתנאי שכל המכשירים שייכים לבעל החשבון ושטרם הוגדר במכשיר שירות מבט זריז או שירות אחר שאינו דורש הזדהות על ידי משתמש אחר.
הרישום לכל שירותי המידע ללא הזדהות מתבטל אוטומטית אם אחד משירותי המידע הניתנים באפליקציה טרם הזדהות בוטל על ידי בנקאי (בסניף, בטלבנק או במוקד התמיכה). אפשרות נוספת היא שאפליקציית דיסקונט הותקנה מחדש במכשירך ולכן יהיה עליך להירשם לשירות מחדש.
בכל מכשיר יכול להירשם רק משתמש אחד לכל שירותי המידע הניתנים באפליקציה טרם הזדהות.
כדי שהמידע שלך לא יוצג יש לבטל את ההרשמה לשירות. ניתן להיכנס לחשבון שלך דרך אפליקציה במכשיר אחר ולהסיר את השירות דרך תפריט ההגדרות: הגדרות >> מבט זריז >> העברת הסמן ל"לא פעיל".
זאת, רק במידה ובמכשיר זה לא מוגדר מבט זריז עבור משתמש אחר. לחילופין, ניתן לפנות לבנקאי בסניף, בטלבנק או במוקד התמיכה ולבקש שיסיר עבורך את השירות. פעולה זו תסיר את כל שירותי המידע ללא הזדהות אליהם נרשמת.
יש להסיר את אפליקציית דיסקונט ולהתקינה מחדש במכשיר זה. פעולה זו תסיר את השירות מהאפליקציה במכשיר, ולאחר ההתקנה ניתן להגדירו מחדש.
כן, במסך ההגדרות לשירות ניתן לבחור אילו חשבונות עו"ש (המצורפים לאינטרנט) ישתתפו בשירות. בתוך השירות ניתן לעבור בין החשבונות על ידי דפדוף ימינה/שמאלה (Swipe).
לביטול השירות, יש להיכנס לתפריט ה"הגדרות ושירותים" ולהעביר את כפתור מבט זריז למצב "לא פעיל". אם נרשמת לשירות בכמה מכשירים, יש לחזור על הפעולה בכל אחד מן המכשירים שבהם התקנת את השירות.
ניתן לבקש מבנקאי בסניף, בטלבנק או במוקד תמיכת האינטרנט להסיר את השירות. במקרה כזה, ינותקו כל שירותי המידע באפליקציה הניתנים טרם ההזדהות, כגון הזדהות בטביעת אצבע, דיסקונט Watch או My Finance, מכל המכשירים בהם הצטרפת.
תנאי השירות בהצטרפות ל"מבט זריז"
לצורך שמירה על המידע, ובכדי למנוע את הסיכון של חשיפתו לצדדים שלישיים, יש לבצע את ההרשמה רק במכשירך האישי שבשימושך הבלעדי, המוגן בקוד נעילה.
השירות מאפשר קבלת מידע ללא צורך בהזדהות באמצעות אמצעי הגישה שלך.
הצטרפות לשירות מהווה הסכמה להתקנה של אמצעי אבטחת מידע, שיאפשרו את קבלת השירות על גבי מכשיר הטלפון הנייד, באמצעותו הצטרפת לשירות. ניתן להסירם עם התנתקותך מהשירות במכשיר.
באפשרותך להתנתק מהשירות באופן עצמאי בכל עת דרך תפריט הגדרות באפליקציה.
בכל מקרה של אובדן ו/או גניבה ובכדי למנוע חשיפת המידע לצדדים שלישיים יש לפנות באופן מיידי למוקד התמיכה בבנק בטלפון 03-9439111 או 6111* לצורך ניתוק מהשירות.
במקרה של העברת המכשיר לאחר או החלפתו יש להתנתק מהשירות טרם העברת המכשיר דרך תפריט הגדרות באפליקציה.
ביכולתך לבחור את המידע שיוצג לך בהתאם לצרכייך באמצעות מסך ההגדרות. למידע המלא יש להיכנס לאפליקציית דיסקונט. המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית דיסקונט.
לידיעתך, הנתונים על תיק ניירות הערך מוצגים בעיכוב של 20 דק'. אין לראות בנתונים ו/או במידע המוצגים על תיק ניירות הערך שבחשבונך המלצה, תחליף לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח או הזמנה לייעוץ כאמור, או הצעה להחזיק/לקנות/למכור ניירות ערך או נכסים פיננסיים. לקבלת ייעוץ יש לפנות ליועץ ההשקעות בסניפך.
המידע על החיוב הקרוב בכרטיסי אשראי באחריות CAL. סכום החיוב המוצג אינו סופי. המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית דיסקונט.
תנאים אלה חלים בנוסף לתנאים כלליים לפתיחת חשבונות בבנק וניהולם.