- דיסקונט
- פרטיים
- דיסקונט בדיגיטל
- כל הפעולות
- My finance
לעקוב אחר תיק ניירות הערך ולבצע פעולות בקלות ובנוחות
הורידו את My Finance - יישומון (וידג'ט) חינמי למעקב אחר שווי תיק ניירות הערך ושערי הניירות שלכם במהירות, וללא צורך בכניסה לאפליקציית דיסקונט. שירות My Finance מאפשר להתעדכן בנעשה בשוק ההון ולפעול בזמן אמת.
לחיצה להרחבת מידע תעביר אתכם מהיישומון אל העמוד הרלוונטי באפליקציה, לאחר ביצוע הזדהות.
יישומון My Finance מתאים ללקוחות דיסקונט@באינטרנט בעלי תיק ני"ע, המשתמשים באפליקציית דיסקונט, בעלי אייפון ואייפד (גרסת הפעלה IOS13 ומעלה) או מכשירי אנדרואיד (גרסת הפעלה 4.1 ומעלה).
עדיין לא הורדתם את אפליקציית דיסקונט בסלולר? הורידו את האפליקציה ב-GooglePlay או ל-Appstore
ההצטרפות ליישומון אינה כרוכה בתשלום ומתבצעת דרך אפליקציית דיסקונט ובאזור היישומונים במכשיר הנייד.
1. בתפריט הראשי בוחרים "הגדרות ושירותים"
2. בוחרים "My Finance"
3. מאשרים את תנאי השירות ומצטרפים
4. בוחרים נבמידע ובחשבונות שיוצגו
5. יישומון "My Finance" זמין עבורכם
התקנת My Finance במכשירים עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד
1. לחיצה על מסך הבית במכשיר
2. לחיצה על וידג'טים/יישומונים
3. בחירת My Finance וגרירתו לאחד ממסכי הבית במכשיר
התקנת My Finance במכשירים עם מערכת הפעלה מסוג IOS
1. כניסה ללשונית "היום" במרכז העדכונים, גלילה כלפי מטה ולחיצה על כפתור "עריכה"
2. לחיצה על סמן "+" לצד יישומון My Finance ולחיצה על "סיום"
לצורך שמירה על המידע, יש לבצע את ההרשמה רק במכשירך האישי שבשימושך הבלעדי, המוגן בקוד נעילה.השירות מאפשר קבלת מידע ללא צורך בהזדהות על ידי אמצעי הגישה שלך.
הצטרפות לשירות מהווה הסכמה להתקנה של אמצעי אבטחת מידע, שיאפשרו את קבלת השירות על גבי מכשיר הטלפון הנייד, באמצעותו הצטרפת לשירות. ניתן להסירם עם התנתקותך מהשירות במכשיר.
באפשרותך להתנתק מהשירות באופן עצמאי בכל עת דרך תפריט הגדרות באפליקציה.
בכל מקרה של אובדן ו/או גניבה, ובכדי למנוע חשיפת המידע לצדדים שלישיים, יש לפנות באופן מיידי למוקד התמיכה בבנק בטלפון 6111* או 03-9439191 לצורך ניתוק מהשירות.
במקרה של העברת המכשיר לאחר או החלפתו, יש להתנתק מהשירות טרם העברת המכשיר דרך תפריט הגדרות באפליקציה.
המידע כולל נתונים מתוך תיק ניירות הערך שבחשבון. למידע המלא והמעודכן יש להיכנס לאפליקציית דיסקונט. המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית דיסקונט. יובהר כי אין לראות בנתונים ו/או במידע המוצג המלצה, תחליף
לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח או הזמנה לייעוץ כאמור, או הצעה להחזיק/לקנות/למכור ניירות ערך או נכסים פיננסיים. לקבלת ייעוץ אנא פנה ליועץ ההשקעות בסניפך.
אנו ממליצים שלא לבצע התקנה/שימוש באפליקציה ורכיביה במכשיר פרוץ (jailbroken/ rooted) עקב הסיכונים לפרטיותך, ואנו שומרים את הזכות למנוע שימוש באפשרויות עקב זיהוי מכשיר פרוץ.
יש להקפיד על התקנת עדכוני תוכנה לאפליקציית דיסקונט.
ביישומון מוצגים שווי תיק ני"ע בחשבון העו"ש (החשבון אשר מוצג ראשון בדיסקונט@באינטרנט), ונתוני נייר (שם נייר, שער נוכחי, אחוז שינוי).
בלחיצה על נייר ביישומון, תועברו לעמוד המתאים באפליקציית דיסקונט, ודרכו ניתן לבצע פעולות (לאחר הזדהות ובהתאם להרשאותיכם).
ביטול השירות דרך אפליקציית דיסקונט: היכנסו ל"הגדרות ושירותים" דרך התפריט הראשי, והעבירו את סמן My Finance למצב "לא פעיל".
אם נרשמתם לשירות בכמה מכשירים, יש לחזור על הפעולה בכל אחד מן המכשירים שבהם התקנתם את השירות.
לחילופין, ניתן להסיר את היישומון מהמכשיר עצמו:
- במכשירי אנדרואיד – לחצו על אייקון My Finance וגררו אותו ל"פח הזבל"
- במכשירי אייפון ואייפד - לשונית "היום" במרכז העדכונים >> "עריכה" >> סימון המינוס לצד My Finance >> "הסר" >> "סיום"
בכדי למנוע חשיפת המידע לצד שלישי פנו באופן מיידי לבנקאי או למוקד התמיכה בבנק בטלפון 03-9439191 או 6111* ובקשו להתנתק מהשירות.
יש להסיר את אפליקציית דיסקונט, להתקין אותה מחדש ולהירשם מחדש לשירות My Finance.
הדבר לא יתאפשר. בכל מכשיר יכול להירשם ליישומון באפליקציה רק משתמש אחד (תעודת זהות אחת).
אם תוסר אפליקציית דיסקונט ותותקן מחדש, ניתן יהיה להירשם עם תעודת זהות אחרת. במקרה כזה, יוצגו ביישומון נתוני החשבון של בעל תעודת זהות זו.
היישומון יציג את הנתונים מהחשבון שמוגדר ראשון בדיסקונט@באינטרנט.
יש להיכנס לדיסקונט@באינטרנט ולהגדיר את החשבון הרצוי כחשבון הראשון. באופן זה הוא יוגדר כחשבון ברירת המחדל. ניתן לעשות זאת דרך דיסקונט@באינטרנט במחשב או באתר המותאם לגלישה בסלולר.