שירות My Account

יישומון היתרות של דיסקונט

הצצה מהירה בחשבון מבלי להיכנס לאפליקציה

הורידו את My Account - יישומון (וידג'ט) חינמי למעקב אחר היתרה בחשבון, שלוש תנועות אחרונות, חיובים קרובים בכרטיס אשראי ושווי עדכני של תיק ניירות הערך שלכם. במהירות, וללא צורך בכניסה לאפליקציית דיסקונט, שירות My Account מאפשר לכם להתעדכן בנעשה בחשבונכם ולפעול בזמן אמת. 

לחיצה להרחבת מידע תעביר אתכם מהיישומון אל העמוד הרלוונטי באפליקציה, לאחר ביצוע הזדהות.

למי מיועד השירות?

יישומון My Account מתאים ללקוחות דיסקונט@באינטרנט, המשתמשים באפליקציית דיסקונט, בעלי אייפון ואייפד (גרסת הפעלה IOS13 ומעלה) או מכשירי אנדרואיד (גרסת הפעלה 5.0 ומעלה).

עדיין לא הורדתם את אפליקציית דיסקונט בסלולר? להורדה לחצו כאן>

ההצטרפות ליישומון אינה כרוכה בתשלום ומתבצעת דרך אפליקציית דיסקונט ובאזור היישומונים במכשיר הנייד.

איך מצטרפים?

1. בתפריט הראשי בוחרים "הגדרות ושירותים"
2. בוחרים "My Account"
3. מאשרים את תנאי השירות ומצטרפים
4. בוחרים במידע ובחשבונות שיוצגו
5. יישומון "My Account" זמין עבורכם

איך מתקינים?

התקנת My Account במכשירים עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד

1. לחיצה על מסך הבית במכשיר
2. לחיצה על וידג'טים/יישומונים
3. בחירת My Account וגרירתו לאחד ממסכי הבית במכשיר

התקנת My Account במכשירים עם מערכת הפעלה מסוג IOS

1. כניסה ללשונית "היום" במרכז העדכונים, גלילה כלפי מטה ולחיצה על כפתור "עריכה"
2. לחיצה על סמן "+" לצד יישומון My Account ולחיצה על "סיום" 

תנאי השירות בהצטרפות ליישומון My Account

  • לצורך שמירה על המידע, ולמנוע את הסיכון של חשיפתו לצדדים שלישיים יש לבצע את ההרשמה רק במכשירך האישי שבשימושך הבלעדי, המוגן בקוד נעילה.

  • השירות מאפשר קבלת מידע ללא צורך בהזדהות באמצעות גורמי האימות שלך.

  • הצטרפות לשירות מהווה הסכמה להתקנה של אמצעי אבטחת מידע, שיאפשרו את קבלת השירות על גבי מכשיר הטלפון הנייד, באמצעותו הצטרפת לשירות. ניתן להסירם עם התנתקותך מהשירות במכשיר.

  • באפשרותך להתנתק מהשירות באופן עצמאי בכל עת דרך תפריט הגדרות באפליקציה.

  • בכל מקרה של אובדן ו/או גניבה ובכדי למנוע חשיפת המידע לצדדים שלישיים יש לפנות באופן מיידי למוקד התמיכה בבנק בטלפון 03-9439111 או 6111* לצורך ניתוק מהשירות.

  • במקרה של העברת המכשיר לאחר או החלפתו יש להתנתק מהשירות טרם העברת המכשיר דרך תפריט הגדרות באפליקציה.

  • ביכולתך לבחור את המידע שיוצג לך בהתאם לצרכייך באמצעות מסך ההגדרות. למידע המלא יש להיכנס לאפליקציית דיסקונט. המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית דיסקונט.

  • לידיעתך, הנתונים על תיק ניירות הערך מוצגים בעיכוב של 20 דק'. אין לראות בנתונים ו/או במידע המוצגים על תיק ניירות הערך שבחשבונך המלצה, תחליף לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח או הזמנה לייעוץ כאמור או הצעה להחזיק/לקנות/למכור ניירות ערך או נכסים פיננסיים. לקבלת ייעוץ יש לפנות ליועץ ההשקעות בסניפך.

  • המידע על החיוב הקרוב בכרטיסי אשראי באחריות CAL. סכום החיוב המוצג אינו סופי. המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית דיסקונט.

  • תנאים אלה חלים בנוסף לתנאים כלליים לפתיחת חשבונות בבנק וניהולם.

שאלות ותשובות

במסך ההגדרות, בעת הרישום לשירות, ניתן לבחור אחת או יותר מבין אפשרויות המידע שיוצגו לפני ההזדהות: יתרת עו"ש, שלוש תנועות אחרונות בחשבון (יוצגו ללא סכומים), סך חיוב קרוב בכרטיסי אשראי וסך שווי תיק ניירות ערך. על מנת להבטיח את פרטיותך, מספר החשבון יוצג רק בשלוש ספרות אחרונות.

כן, במסך ההגדרות לשירות ניתן לבחור אילו חשבונות עו"ש (המצורפים לאינטרנט) ישתתפו בשירות. בתוך השירות ניתן לעבור בין החשבונות על ידי דפדוף ימינה/שמאלה (Swipe).

ניתן להצטרף לשירות במספר מכשירים במקביל ובכל מכשיר להירשם להגדרות הרצויות. זאת, בתנאי שכל המכשירים שייכים לבעל החשבון ושטרם הוגדר במכשיר שירות מבט זריז או שירות אחר שאינו דורש הזדהות על ידי משתמש אחר.

בכל מכשיר יכול להירשם רק משתמש אחד לכל שירותי המידע הניתנים באפליקציה טרם הזדהות. 

לביטול השירות, יש להיכנס לתפריט ה"הגדרות ושירותים" ולהעביר את כפתור My Account למצב "לא פעיל". אם נרשמת לשירות בכמה מכשירים, יש לחזור על הפעולה בכל אחד מן המכשירים שבהם התקנת את השירות.

יש לפנות לבנקאי בסניף, בטלבנק או במוקד התמיכה ולבקש שיסיר עבורך את השירות. פעולה זו תסיר את כל שירותי המידע ללא הזדהות אליהם נרשמת מכל המכשירים.

ניתן לבקש מבנקאי בסניף, בטלבנק או במוקד תמיכת האינטרנט להסיר את השירות. במקרה כזה, ינותקו כל שירותי המידע באפליקציה הניתנים טרם ההזדהות, כגון הזדהות בטביעת אצבע, מבט זריז, דיסקונט Watch או My Finance, מכל המכשירים בהם הצטרפת.

יש להסיר את אפליקציית דיסקונט ולהתקינה מחדש במכשיר זה. פעולה זו תסיר את השירות מהאפליקציה במכשיר, ולאחר ההתקנה ניתן להגדירו מחדש. 

הרישום לכל שירותי המידע ללא הזדהות מתבטל אוטומטית אם אחד משירותי המידע הניתנים באפליקציה טרם הזדהות בוטל על ידי בנקאי (בסניף, בטלבנק או במוקד התמיכה). אפשרות נוספת היא שאפליקציית דיסקונט הותקנה מחדש במכשירך ולכן יהיה עליך להירשם לשירות מחדש.