שירות במייל

איתך בקשר אישי

להיות בקשר עם הבנק באמצעות המייל האישי

הצטרפות ל"שירות במייל" מאפשר לך להיות בקשר עם הבנק באמצעות המייל. לקבל מידע על חשבונך וטפסים בנקאים באופן מאובטח.

באפשרותך להצטרף לשירות לקבלת מידע בלבד או לקבלת מידע וביצוע פעולות באמצעות המייל. במקרה של משלוח הוראה לביצוע פעולה יצור הבנקאי קשר איתך לצורך ביצוע.

ניתן להצטרף ל"שירות במייל" באחת מהדרכים הבאות:

הצטרפות באמצעות דיסקונט באינטרנט:

לאחר הכניסה לחשבון האישי בדיסקונט באינטרנט

  • יש להיכנס ל "הפרופיל האישי שלי" (צלמית איש) בצד שמאל של התפריט העליון > בחירה בלשונית "הערוצים והשירותים שלי"
  • או להיכנס בתפריט העליון > ל "החשבון שלי" (צלמית עמוד הבית) > דואר דיסקונט

סיסמה ל"שירות במייל"

הקבצים שישלחו במייל על ידי הבנק, יפתחו באמצעות הקשת סיסמה לצורך שמירה על פרטיותך.

ניתן לקבוע את הסיסמה ולעדכנה בכל עת דרך "הפרופיל שלי", לחילופין ניתן ללחוץ על הקישור שבגוף המייל שישלח מהבנק והסיסמה תישלח אליך לטלפון הנייד.

הסיסמה תקפה לחצי שנה.

אבטחת המידע ושמירה על הסודיות

הסיסמה לשירותי המייל מהווה אמצעי זיהוי לפתיחת קבצים מוצפנים שתקבל מהבנק, ואין להעבירה לאיש גם אם הזדהה כעובד הבנק. לתשומת לבך, שליחת פרטים אישיים בדוא"ל שאינו מוצפן, עלולה לגרום לחשיפת הפרטים ברשת. 

חשוב מאוד לזכור לעדכן את הבנק בעת אובדן מכשיר או החלפת מספר על מנת שמחזיקו לא יוכל להשתמש בסיסמתך. בכל מקרה של בקשה למסור את אמצעי הזיהוי לכל גורם וגם לכזה המציג עצמו כנציג הבנק, יש לסרב ולדווח על כך מידית לסניף או לטלבנק דיסקונט. כמו כן, יש לעדכן את הבנק בכל שינוי בכתובת המייל שמסרת בעת ההצטרפות.