טלבנק מענה קולי הינו מענה קולי ממוחשב, המאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום הכיפורים).
ההצטרפות מתבצעת בסניפים. לחיפוש הסניף הקרוב אליכם>
איך מצטרפים? (השירות הינו ללא עלות)
השירות ניתן למנויי הערוץ הטלפוני
- ניגשים לאחד מסניפי בנק דיסקונט וחותמים על המסמכים הרלוונטים
- מתקשרים לסניף בו מתנהל החשבון ומבקשים להצטרף
- ממלאים את טופס ההצטרפות לערוץ הטלפוני
בסיום ההצטרפות לשירות תקבלו "בנקוד" (קוד סודי) - קוד גישה אותו יש להקיש בכל התקשרות לקבלת השירות הטלפוני.
מדוע כדאי להירשם לשירות טלבנק מענה קולי?
- אמינות: תוכלו לקבל מידע עדכני ומאובטח על חשבונכם
- כדאיות: השירות מוגדר כערוץ ישיר ולכן משתלם יותר מערוץ פקיד
- יעילות: אין צורך לעמוד בתור לדיסקונטאי, פשוט מתקשרים ומקבלים את המידע המבוקש
- נגישות: מכל מקום בכל שעה באמצעות טלפון רגיל או נייד
- נוחות: בעזרת קודי הקיצור ניתן להגיע ישירות ומיידית למידע המבוקש
אילו פעולות ומידע מספק השירות?
- עובר ושב - יתרה ותנועות אחרונות, מידע על חיובים בכרטיסי אשראי, הוראות קבע ועוד
- ביצוע פעולות - העברות בתוך הבנק ומחוץ לבנק, פקדונות, הזמנת פנקסי שיקים, שירותי פקס ועוד
- השקעות - פירוט תיק ני"ע, פירוט פקדונות שקליים, חסכונות ועוד
- מידע בורסאי, שערי מט"ח ומידע כללי - מידע על ני"ע בארץ באמצעות הקשת מספר הנייר או פקודה קולית, מידע על נגזרים, קרנות נאמנות ועוד
- החלפת בנקוד/סיסמה לאינטרנט
- הקפאת מנוי וכן, הצטרפות לדואר דיסקונט
בירור יתרה דרך טלבנק מענה קולי
- מתקשרים 6111*
- מקישים את הנתונים הבאים לפי הסדר:
- מספר תעודת זהות ובסיום #
- בחירת השירות המבוקש
- בנקוד/זיהוי קולי/קוד אימות
- המערכת משמיעה את יתרת החשבון