מהו שירות טלבנק מענה קולי?

טלבנק מענה קולי הינו מענה קולי ממוחשב, המאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום הכיפורים).

ההצטרפות מתבצעת בסניפים. לחיפוש הסניף הקרוב אליכם>

איך מצטרפים? (השירות הינו ללא עלות)

השירות ניתן למנויי הערוץ הטלפוני

  • ניגשים לאחד מסניפי בנק דיסקונט וחותמים על המסמכים הרלוונטים
  • מתקשרים לסניף בו מתנהל החשבון ומבקשים להצטרף
  • ממלאים את טופס ההצטרפות לערוץ הטלפוני

בסיום ההצטרפות לשירות תקבלו "בנקוד" (קוד סודי) - קוד גישה אותו יש להקיש בכל התקשרות לקבלת השירות הטלפוני.

מדוע כדאי להירשם לשירות טלבנק מענה קולי?

  • אמינות: תוכלו לקבל מידע עדכני ומאובטח על חשבונכם
  • כדאיות: השירות מוגדר כערוץ ישיר ולכן משתלם יותר מערוץ פקיד
  • יעילות: אין צורך לעמוד בתור לדיסקונטאי, פשוט מתקשרים ומקבלים את המידע המבוקש
  • נגישות: מכל מקום בכל שעה באמצעות טלפון רגיל או נייד
  • נוחות: בעזרת קודי הקיצור ניתן להגיע ישירות ומיידית למידע המבוקש

אילו פעולות ומידע מספק השירות?

  • עובר ושב - יתרה ותנועות אחרונות, מידע על חיובים בכרטיסי אשראי, הוראות קבע ועוד
  • ביצוע פעולות - העברות בתוך הבנק ומחוץ לבנק, פקדונות, הזמנת פנקסי שיקים, שירותי פקס ועוד
  • השקעות - פירוט תיק ני"ע, פירוט פקדונות שקליים, חסכונות ועוד
  • מידע בורסאי, שערי מט"ח ומידע כללי - מידע על ני"ע בארץ באמצעות הקשת מספר הנייר או פקודה קולית, מידע על נגזרים, קרנות נאמנות ועוד
  • החלפת בנקוד/סיסמה לאינטרנט
  • הקפאת מנוי וכן, הצטרפות לדואר דיסקונט

בירור יתרה דרך טלבנק מענה קולי

  • מתקשרים 6111*
  • מקישים את הנתונים הבאים לפי הסדר:
    • מספר תעודת זהות ובסיום #
    • בחירת השירות המבוקש
    • בנקוד/זיהוי קולי/קוד אימות
  • המערכת משמיעה את יתרת החשבון