התכתבות עם בנקאי אנושי

התכתבות עם בנקאי אנושי

זקוקים לבנקאי? עכשיו זה קל ומהיר מתמיד!

נכנסים לאפליקציית דיסקונט, בוחרים באפשרות של התכתבות עם הבנק ומקבלים מענה אישי ומקצועי מבנקאי אנושי (מענה ראשוני עד סוף היום).

כדי שלא תפספסו תשובה מהבנקאי, נשלח לכם תזכורת (גם כשהאפליקציה סגורה) ותוכלו להתחיל בצ'אט עם בנקאי, שמחכה לכם בצד השני.

הורידו את אפליקציית דיסקונט ותתחילו ליהנות ממענה של בנקאי עד סוף היום>>

 

יש גם את דידי, שזמינה לכם 24/7 ויודעת בדיוק לאן להפנות אתכם, שתקבלו מענה למה שאתם מחפשים. הקליקו למידע על הנציגה הדיגיטלית שלנו>

* בהתכתבות באפליקציה, בשעות הפעילות: א' – ה' 07:00-19:00, שישי 07:00-13:00. לא כולל פניות בני"ע ומט"ח.