דידי- הנציגה הדיגיטלית לשירותך

כל ההתכתבות עם הבנק במקום אחד

יש לך שאלה לגבי החשבון? רוצה עזרה או לפנות לבנקאי?

דידי הנציגה הדיגיטלית מחכה לך במסך הכניסה לאפליקציה

כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על זכוכית המגדלת (משמאל למטה)
לכתוב לה והיא מפנה אותך למידע, לפעולה שביקשת לבצע וגם להתכתבות עם בנקאי אנושי. 

דידי כאן 24/7 ויודעת בדיוק לאן להפנות אותך כדי לקבל מענה בול למה שרצית. גם אם זה להתכתב עם בנקאי אנושי...
הנציגה הדיגיטלית שלנו מפנה אותך לכל הפעולות והמידע שקיימים באפליקציה ובאתר, כמו העברה, הפקדת שיק, הפקדה לפיקדון ואפילו לקיחת הלוואה מיידית.

דידי הנציגה הדיגיטלית יודעת לעשות מלא דברים!

  • לעזור לך למצוא מידע בנקאי כללי וגם מידע מתוך החשבון שלך, למשל, איפה יש סניף קרוב או כמה שיקים הופקדו לך החודש.
  • לעזור לך לבצע פעולות מחשבונך, למשל להעביר כסף, לבצע הפקדה ועוד.
  • לעזור לך להתמצא באפליקציה ולהגיע לכל הנושאים בצורה קלה ומהירה, בלי הקלקות מיותרות.
  • לעזור לך לחפש עסקאות בכרטיסי האשראי שלכך, למשל, על פי שם העסק, תאריך או סוג הכרטיס
  • תמיד יכולה להעביר אותך לבנקאי אנושי, בכל שלב.

 

ועכשיו בסרטון...

הורידו את האפליקציה ובואו ליהנות משורה של שירותים חכמים ומחוויית בנקאות אחרת.

 

*באפליקציית דיסקונט, ללקוחות פרטיים, מערכות הפעלה: Android 5.0 / iOS 13