- דיסקונט
- פרטיים
- מתווה הקלות וסיוע - חרבות ברזל
- חרבות ברזל - שו"ת
אנחנו פה בשבילך. כדי לתת שירות וסיוע במקרים דחופים ללקוחות קו העימות בדרום ובצפון, פתחנו מוקד חירום במייל soservice@dbank.co.il, ובטל' 9658* (למתקשרים מחו"ל: 076-8057000). המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי מ-9:00 עד 17:00, ובימי שישי מ-9:00 עד 13:00.
אין לך אפשרות להיכנס לחשבון שלך באפליקציה ובאתר? אפשר לשחזר את הסיסמה ואת הקוד המזהה, אם יש לך אחד מהם.
לשחזור הסיסמה, יש להצטייד בקוד המזהה שקיבלת כשהצטרפת לשירותי הדיגיטל של דיסקונט, ולעקוב אחר ההנחיות בקישור: לשחזור סיסמה באתר >
לשחזור הקוד המזהה, מזינים את הסיסמה וממלאים את הפרטים המבוקשים בקישור: לשחזור קוד מזהה באתר >
חשוב לשים לב: אם אין לך גם סיסמה וגם קוד מזהה, יש ליצור איתנו קשר ב-6111*
אם כרטיס האשראי שלך לא ברשותך, אפשר למשוך באמצעות האפליקציה עד 2,000 ש"ח במזומן למשיכה בודדת, ועד 6,000 ש"ח ביום.
כן, במקרה הצורך אפשר להיכנס לאפליקציה ולהגדיל באופן חד-פעמי את סכום המשיכה.
אם כרטיס האשראי שלך לא ברשותך, אפשר לבטל אותו באפליקציה ובאתר.
באפליקציה ובאתר אפשר להקפיא את כרטיס האשראי ל-48 שעות או ל-14 יום, לבחירתך.
בהחלט. כדי להקל, בנק דיסקונט מאפשר לך לדלג על 3-1 חודשים ולשלם אחר כך. כמות התשלומים נשמרת, פשוט נדחית – עד כיסוי ההלוואה.
השירות ניתן רק על הלוואות שנלקחו בדיגיטל. אם לקחת הלוואה בסניף, יש להתקשר ל-6111*.
לדילוג על תשלום הלוואה באפליקציה >
לתשומת ליבך:
דחיית תשלומי הקרן, במהלך תקופה זו תשולם הריבית בלבד. הדחייה לא כרוכה בעמלות
מיועד ללקוחות פרטיים ועסקיים שלקחו הלוואה בבנק
בכפוף לפעילות בחשבון, לתנאי הבנק ולשיקול דעת הבנק
אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל
נכנסים לחשבון באפליקציה או באתר, ומבטלים שיק בודד, סדרת שיקים או פנקס שלם.
לביטול שיקים באפליקציה ובאתר >
חשוב לשים לב: אם אין לך את מספר השיק שברצונך לבטל, יש ליצור איתנו קשר ב-6111*
זה פשוט, מקליקים על הקישור ועוקבים אחר ההנחיות: להפקדת שיק באפליקציה >
להסבר מפורט יותר >
הוראת קבע היא בעצם הרשאה לחיוב החשבון שלך. אפשר להקים אותה באפליקציה ובאתר:
להקמת הרשאה לחיוב חשבון באפליקציה ובאתר >
בקלות, ממש כאן:
לביטול הרשאה לחיוב חשבון באפליקציה ובאתר >