
שיחסכו לך זמן
נכנסים לחשבון שלך באתר > דוחות > ריכוז דוחות > יצירת דוח
מוקד משכנתא לשירותך בטלפון 2009*
צוות יחידת קשרי לקוחות כאן בשבילך
להעניק לך שירות מקצועי, מהיר ואנושי ולתת מענה ראשוני לפנייתך בתוך 2 ימי עסקים
במידת הצורך, נציבות פניות הציבור שלנו, זמינה עבורך ומחויבת לטפל בפנייתך באופן מקצועי, אמין ובהתאם לערכי ההוגנות וההגינות, להם מחויבת.
בהתאם להוראות בנק ישראל, עומדים לרשות הנציבות עד 45 ימים למענה, מעת קבלת הפנייה.
לאמנת השירות של נציבות פניות הציבור>
בטלפון: 076-8056566 בשעות הפעילות: 9:00-14:00
בפקס: 076-8890594
בדואר ישראל: בנק דיסקונט – נציבות תלונות הציבור, רח' דיסקונט 1 ראשון לציון 7574602
דוחות טיפול בתלונות הציבור:
לתשומת ליבך: