נציבות פניות הציבור

אנחנו בדיסקונט חותרים להיות הבנק הטוב ביותר עבור לקוחותינו, דרך קידום ערכים מרכזיים של אכפתיות, פעולה לטובת הלקוחות ומאמץ תמידי להשתפר. נשמח לסייע ולתת לך מענה מקצועי ויעיל.

ריכזנו עבורך מגוון פעולות נפוצות לביצוע וקבלת מידע באופן עצמאי

שיחסכו לך זמן

ערוצי השירות של הבנק ושעות הפעילות בכל ערוץ

ערוצי השירות שלנו ושעות הפעילות בכל ערוץ

למידע נוסף
פעולות נפוצות בחשבון שניתן לבצע  באופן עצמאי

פעולות נפוצות בחשבון שניתן לבצע באופן עצמאי

למידע נוסף
כל הדוחות שיכולים לשמש אותך נמצאים באתר הבנק

כל הדוחות שיכולים לשמש אותך נמצאים באתר הבנק באזור האישי

נכנסים לחשבון שלך באתר > דוחות > ריכוז דוחות > יצירת דוח

  • אישור ניכוי מס שנתי - השקעות וני"ע (טופס 867)
  • תעודת זהות בנקאית
  • אישור ניהול חשבון ועוד
להפקת דוחות
איתור פיקדונות ללא תנועה או שבעליו נפטרו

איתור חשבונות אבודים ופיקדונות ללא תנועה

למידע נוסף
טפסים, דפי מידע ואישורים - לקבלת משכנתא ולבעלי משכנתא בדיסקונט

כל הטפסים, דפי מידע ואישורים להגשת בקשה למשכנתא ולניהול המשכנתא שלך

מוקד משכנתא לשירותך בטלפון 2009*

למידע נוסף

לא מצאת את מה שחיפשת?

צוות יחידת קשרי לקוחות כאן בשבילך

להעניק לך שירות מקצועי, מהיר ואנושי ולתת מענה ראשוני לפנייתך בתוך 2 ימי עסקים

במידת הצורך, נציבות פניות הציבור שלנו, זמינה עבורך ומחויבת לטפל בפנייתך באופן מקצועי, אמין ובהתאם לערכי ההוגנות וההגינות, להם מחויבת.
בהתאם להוראות בנק ישראל, עומדים לרשות הנציבות עד 45 ימים למענה, מעת קבלת הפנייה.
לאמנת השירות של נציבות פניות הציבור>  

חשוב לדעת: נציבות פניות הציבור לא מטפלת בבקשות לביצוע פעולות וקבלת מידע אודות החשבון.
במקרים אלו, באפשרותך לפנות למוקד טלבנק דיסקונט: 6111* | 03-9439191
או להתכתבות עם בנקאי באפליקציית הבנק >
לביצוע פעולות, תמיד אפשר לפנות ישירות לכל אחד מסניפי דיסקונט: 
לאיתור סניפים ושעות פעילות >
לקביעת פגישה עם בנקאי בסניף >

ניתן ליצור קשר עם נציבות פניות הציבור בדרך הנוחה לך:

  • בטופס מקוון

  • בטלפון: 076-8056566 בשעות הפעילות: 9:00-14:00

  • בפקס: 076-8890594

  • בדואר ישראל: בנק דיסקונט – נציבות תלונות הציבור, רח' דיסקונט 1 ראשון לציון 7574602


דוחות טיפול בתלונות הציבור:

לתשומת ליבך:

  • הטופס המקוון מיועד לפניות עבור נציבות פניות הציבור בלבד.
  • במידת האפשר, נענה לפנייתך באמצעות דוא"ל, אולם אם הדבר לא יתאפשר, התשובה תישלח באמצעות דואר ישראל.
  • נדגיש ונבהיר, יש להימנע מיצירת קשר באמצעות גורם שלישי, מחשש להונאה וגניבת פרטי הזדהות שלך.