דיסקונט FaceID - הזדהות חכמה ומהירה

כניסה לחשבון באפליקציה באמצעות "דיסקונט FaceID" - למשתמשים במכשירי iPhone תומכים 

לאחר הליך הרשמה קצר לשירות, הכניסה לחשבון תעשה בקלות ובמהירות בצורה אישית ובטוחה!

עדיין לא הורדתם את אפליקציית דיסקונט בסלולר? הורידו את האפליקציה ב-GooglePlay או ל-Appstore

איך מצטרפים לשירות?

יש לוודא שקוד גישה אישי וסריקת תווי הפנים שלך מוגדרים במכשירך.

1. בתפריט הראשי בוחרים "הגדרות ושירותים"

2. בוחרים "דיסקונט FaceID"

3. מאשרים את תנאי השירות ומצטרפים
4. שירות "דיסקונט FaceID" יופעל החל מהכניסה הבאה לאפליקציה

תנאי השירות בהצטרפות ל"דיסקונט FaceID"

  • לתשומת לבך, תווי הפנים שלך יאפשרו לך גישה לחשבונך ללא צורך באמצעי גישה נוספים (ת.ז, סיסמה וקוד מזהה)
  • הנך מצהיר/ה שהמכשיר הנו המכשיר האישי שלך, לפיכך עליך לוודא ולהקפיד כי תווי הפנים שלך הם תווי הפנים היחידים המוגדרים ו/או יוגדרו במכשיר וזאת במשך כל תקופת השימוש בתווי פנים כאמצעי גישה לחשבונך
  • אין להגדיר תווי פנים של אחרים במכשיר. במידה והגדרת בעבר תווי פנים נוספות לכל שימוש שהוא (פתיחת המכשיר, גישה לחנות וכו') עליך לבטל את כל ההגדרות הנ"ל לפני הרישום לשירות
  • לתשומת לבך, הפרה של ההנחיות האמורות חושפת את חשבונך לסיכון של כניסה של מי שאינם מורשים לחשבונך
  • ההצטרפות לשירות אינה מבטלת את אמצעי הגישה שלך (ת.ז, סיסמה וקוד מזהה). באפשרותך להיכנס לחשבון גם באמצעות אמצעי גישה אלה
  • לצורך שמירה על פרטיותך מומלץ להשתמש בקוד נעילה למכשירך
  • בכל מקרה של אובדן ו/או גניבה של המכשיר יש לבצע באופן מיידי החלפת סיסמה בחשבונך. במקרה של העברה של המכשיר לאחר יש להתנתק מהשירות במכשיר זה טרם העברת המכשיר
  • בכל מקרה של החלפת סיסמה או קוד מזהה, הכניסה הראשונה לחשבונך תעשה באמצעות הקלדת הסיסמה והקוד המזהה
  • באפשרותך לבטל את השימוש בתווי פנים בכל עת דרך תפריט הגדרות באפליקציה
  • השירות אפשרי רק במכשירים התומכים בזיהוי באמצעות תווי פנים
  • לידיעתך, תווי הפנים שלך אינם נשמרים במאגרי הבנק

שאלות ותשובות בנושא "דיסקונט FaceID"

לא. שירות דיסקונט FaceID עושה שימוש בסריקת תווי הפנים המוגדרת ושמורה על מכשירך בלבד.

לא. הבנק אינו שומר את סריקות תווי הפנים של הלקוחות. הסריקה נשמרת על מכשירך בלבד ואינה נשלחת אל הבנק כלל.

לא.  המנגנון של Apple מאפשר בכל זמן נתון שרק אדם אחד יכול להגדיר את תווי הפנים שלו במכשיר.

במידה וזיהוי תווי הפנים יכשל ניתן יהיה להיכנס לחשבון באמצעות הקשת הסיסמה.

יש למחוק את סריקת תווי הפנים של המשתמש הקודם מהמכשיר, ולאחר מכן להסיר את אפליקציית דיסקונט ולהתקינה מחדש. בהצטרפות מחודשת לשירות תשמש סריקת תווי הפנים העדכנית שתוגדר במכשיר.

החלפת סיסמה ו/או קוד מזהה תמנע אפשרות הזדהות עם סריקת תווי הפנים בכל המכשירים.

החלפת סיסמה ו/או קוד מזהה תמנע אפשרות הזדהות בכל המכשירים.

הדבר לא יתאפשר, משום שבכל מכשיר יכול להירשם רק אדם אחד. שים לב! אם תוסר האפליקציה ותותקן מחדש, בהצטרפות לשירות FaceID ישמשו סריקת תווי הפנים המוגדרות במכשיר.

בהחלט, ובלבד שהמכשירים שייכים לך ושסריקת תווי הפנים שלך הן היחידות המוגדרות בהם, כפי שקובעים תנאי השירות של דיסקונט FaceID.

במקרה וזיהוי סריקת תווי הפנים נכשל, תוצג הודעה ולאחריה תוכל להיכנס לחשבונך באמצעות הקלדת הסיסמה.

הרישום לשירות מתבטל אוטומטית אם ביטלת את קוד הגישה למכשיר. לאחר שיוגדר מחדש קוד גישה למכשיר, ניתן להצטרף לשירות דרך תפריט ה"הגדרות" באפליקציה.

יש להיכנס לתפריט ה"הגדרות" באפליקציה ולהעביר את מקש "דיסקונט FaceID" למצב "לא פעיל". אם הצטרפת לשירות בכמה מכשירים, יש לחזור על הפעולה בכל אחד מן המכשירים שבהם התקנת את השירות.

כן. שלושת פרטי הזיהוי (תעודת זהות, קוד מזהה וסיסמה) משמשים בכניסה הראשונה לאפליקציה (החל מהכניסה השניה נדרשת סיסמה בלבד), ובמידה והאפליקציה תוסר ממכשירך ותותקן מחדש יהיה עליך להקליד את פרטי הזיהוי.