ערוצי התקשרות

אודות שירות טלבנק מענה קולי

מהו שירות טלבנק מענה קולי?

טלבנק מענה קולי הינו מענה קולי ממוחשב, המאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום הכיפורים).

ההצטרפות מתבצעת בסניפים. לחיפוש הסניף הקרוב אליכם

איך מצטרפים?

  • ממלאים את טופס בקשת הצטרפות לשרותי בנקאות ישירה ואת טופס בקשה לפתיחת חשבון וקביעת תחומי פעילות
  • (יש לסמן את סעיף ב' - "הסדר למתן שירותים בנקאיים באמצעות בנקאות ישירה וערוצי תקשורת" )
  • ניגשים לאחד מסניפי בנק דיסקונט עם הטפסים 
  • ההצטרפות בחינם

 טופס בקשת הצטרפות לשירותי טלבנק דיסקונט

 טופס בקשה לפתיחת חשבון וקביעת תחומי פעילות

 

מדוע כדאי להירשם לשירות טלבנק מענה קולי?

  • אמינות: תוכלו לקבל מידע עדכני ומאובטח על חשבונכם
  • כדאיות: השירות מוגדר כערוץ ישיר ולכן משתלם יותר מערוץ פקיד  
  • יעילות: אין צורך לעמוד בתור לדיסקונטאי, פשוט מתקשרים ומקבלים את המידע המבוקש
  • נגישות: מכל מקום בכל שעה באמצעות טלפון רגיל או נייד
  • נוחות: בעזרת קודי הקיצור ניתן להגיע ישירות ומיידית למידע המבוקש
 

אילו פעולות ומידע מספק השירות?

  • עובר ושב - יתרה ותנועות אחרונות, מידע על חיובים בכרטיסי אשראי, הוראות קבע ועוד
  • ביצוע פעולות - פקדונות, הזמנת פנקסי שיקים, העברות בין חשבונות הלקוח בבנק, שירותי פקס ועוד 
  • השקעות - פירוט תיק ני"ע, פירוט פקדונות שקליים, חסכונות ועוד
  • מידע בורסאי, שערי מט"ח ומידע כללי - מידע על ני"ע בארץ באמצעות הקשת מספר הנייר או  פקודה קולית, מידע על נגזרים, קרנות נאמנות ועוד
  • החלפת בנקוד
  • הלוואה לכלל הלקוחות, בכפוף לתנאי החשבון

בירור יתרה דרך טלבנק מענה קולי

  • מתקשרים 6111*
  • מקישים את הנתונים הבאים לפי הסדר:
    • מספר תעודת זהות ובסיום #

    • בחירת השירות המבוקש

    • בנקוד/זיהוי קולי ובסיום #

  • המערכת משמיעה את יתרת החשבון