סניפיםצור קשרתוכן העמודכניסה לחשבונות פרטייםכניסה לחשבונות עסקים+
  1. דף הבית
  2. פתיחת חשבון
  3. פתיחת חשבון בנק באפליקציה - בנק דיסקונט
  • איך פותחים?
  • שאלות ותשובות
  • סרטון הסבר
  • צרו איתי קשר

פשוט וקל לפתוח חשבון בנק באפליקציית דיסקונט

לנהל את החשבון בכל זמן ומכל מקום
 

       

אז איך זה עובד?

כל מה שצריך זה טלפון נייד, תעודת זהות וכמה דקות פנויות

מורידים את האפליקציה
נותנים גישה למצלמה ומזינים פרטים
סורקים את תעודת הזהות ומצלמים סלפי
מקריאים הצהרה ומסיימים את התהליך

כל מה שרצית לדעת על פתיחת חשבון באפליקציה

למי זה מתאים?

  • ללקוחות פרטיים (לא חשבון עסקי) שמעוניינים לפתוח חשבון יחיד, ללא שותפים
  • לתושבי ישראל מעל גיל 16, ללא חשבון פעיל בדיסקונט

ולמי זה לא מתאים?

  • לאזרחי ארה"ב או תושבי ארה"ב (כולל מחזיקי גרין קארד בתוקף)
  • לאלה שנמנים עם נותני שירותי מטבע או נותני שירותים פיננסיים
  • למכהנים כאנשי ציבור ולקרובים לאנשי ציבור, בהווה או ב-5 השנים האחרונות
  • לאלה שבקשתם לפתיחת חשבון סורבה בבנק כלשהו מכל סיבה
  • לאלה שמתגוררים בחו"ל או מוגדרים כתושבי חוץ ורוצים לבחור סניף טאצ'ר

עוד משהו?

  • החשבון מתאים לפעילות מתוכננת במזומן שלא עולה על 50,000 ₪ בחודש
  • ללא פעילות הקשורה להימורים ולמטבעות דיגיטליים

כמה זמן לוקח לפתוח חשבון באפליקציה?

התהליך באפליקציה לוקח בערך 10 דקות. משם הפנייה שלך תעבור לטיפול בנקאי, שיחזור אליך בסיום הטיפול (בשעות הפעילות כמובן).

זה בטוח לפתוח חשבון דרך האפליקציה?

לגמרי. אפליקציית הבנק מוגנת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר של אבטחת מידע, והתהליך עצמו מאובטח לחלוטין.

למה צריך למסור כל כך הרבה פרטים אישיים בשביל לפתוח חשבון?

אנחנו מבקשים רק פרטים אישיים שנחוצים לנו לפתיחת החשבון ולניהולו, וכמובן - בשביל לבחון האם מגיעות לך הטבות בחשבון. 

למה צריך לאפשר גישה למצלמה?

בתהליך פתיחת החשבון, נבקש ממך לצלם מספר מסמכים וגם להצטלם לשם זיהוי ואישור. כדי לשמור על הפרטיות שלך, יש צורך לתת הרשאה לצילום - כך אנחנו מוודאים שהכל נעשה באישור שלך.

מה לעשות אם הפסקתי את תהליך פתיחת החשבון באמצע ואני רוצה להמשיך אותו מאוחר יותר?

מרגע שהתחלת את התהליך, הפרטים שהזנת נשמרים למשך 14 יום. אם הפסקת את התהליך באמצע, הנתונים לא הולכים לאיבוד ואפשר לחזור לשלב שבו עצרת.

אילו פעולות אפשר לבצע בחשבון מקוון?

אפשר, כמובן, לנהל חשבון עו"ש, וגם להזמין כרטיס אשראי ולהפקיד כסף לפיקדונות ולתוכניות חיסכון. בשלב זה, החשבון ייפתח כחשבון מקוון ללא מסגרת אשראי (כלומר, בלי אפשרות להיכנס למינוס בחשבון). אפשר לשנות את סוג החשבון לחשבון רגיל, בפנייה לסניף.

מה עוד צריך לדעת על חשבון מקוון?

  • הסכום המרבי לפעולה הוא 10,000 ₪ במזומן ו-200,000 ₪ לא במזומן (העברה בנקאית, הפקדה או משיכה של שיק וכו')
  • יתרת הזכות הכוללת בחשבון (כולל בפיקדונות, בתוכניות חיסכון ובהשקעות) בסוף כל יום עסקים, לא תעלה על 750,000 ₪
  • אפשר להנפיק עד שני פנקסי שיקים בשנה (מסומנים "למוטב בלבד")
  • אם חרגת ממגבלות הסכומים נשלח לך הודעה על הפרה (חשוב לשים לב להודעות, כי בהפרה השנייה החשבון ייחסם אוטומטית)

בגיל 18-16?

  • בפתיחת חשבון מקוון אפשר להזמין כרטיס חיוב מיידי ("דביט") או כרטיס מידע. אחרי שהחשבון נפתח אפשר לגשת עם אחד ההורים לסניף ולהזמין כרטיס אשראי
  • אפשר למשוך עד 400 ש"ח ביום
  • פנקסי השיקים מוגבלים לסכום של 400 ש"ח לשיק
  • שירותים מסוימים, כמו בקשת הלוואה ופתיחת פיקדונות, יצריכו הגעה לסניף הבנק עם אחד ההורים
  • בגיל 18 אפשר להגיש בקשה בסניף לשנות את סוג החשבון ל"בגיר" 

פתיחת החשבון באפליקציה כרוכה בתשלום עמלות?

ממש לא, העמלות בחשבון שנפתח באפליקציה זהות לעמלות של חשבון שנפתח בסניף.

איפה אפשר לראות את פרטי החשבון החדש שלי?

אחרי שהחשבון יפתח, כל הפרטים יופיעו (לאחר הזדהות) באתר, באזור "הפרופיל שלי".

אילו הטבות יש ללקוחות חדשים, ואיך אפשר לדעת באיזה חשבון לבחור?

הפרטים שמילאת ייתנו לנו מושג על המאפיינים הייחודיים שלך ועל הצרכים שלך בחשבון, והם ישמשו אותנו כדי להציע לך את התנאים הכי מתאימים עבורך.

מה לעשות אם בחרתי בסוג חשבון מסוים אבל אחר כך התחרטתי?

נכון לעכשיו, כדי לשנות את סוג החשבון יש לפנות לסניף.

באיזה סניף ייפתח החשבון שלי?

הבחירה בסניף היא שלך, והיא אחד השלבים בתהליך פתיחת החשבון באפליקציה. 

אחרי פתיחת החשבון, אפשר לבצע פעולות רק בדיגיטל או גם בסניף?

אפשר לגשת לסניף ולבצע פעולות, אבל באמת שהכי פשוט ונוח לנהל את החשבון באתר ובאפליקציה שלנו.

איך אפשר להזמין כרטיסי חיוב, כרטיסי מידע או כרטיסי אשראי?

במהלך פתיחת החשבון באפליקציה אפשר לבחור כרטיס "דביט" לחיוב מיידי (הכסף יורד מהחשבון בזמן התשלום) או כרטיס שאיתו אפשר לקבל מידע במכשירי המידע בסניפים. אפשר גם להזמין כרטיס אשראי בסניף.

בגיל 18-16? באפשרותך להזמין כרטיס דביט או כרטיס מידע. לאחר פתיחת החשבון אפשר לגשת לסניף עם אחד ההורים ולהזמין כרטיס אשראי.

חשוב לדעת שאישור הבקשה כפוף לשיקול דעת של הבנק ושל חברת האשראי.

איך מזמינים פנקסי שיקים?

לאחר פתיחת החשבון, אפשר להזמין פנקסי שיקים באתר, באפליקציה בטלבנק או בסניף. אפשר להנפיק עד שני פנקסי שיקים בשנה (מסומנים "למוטב בלבד"), בכפוף לדין.

בגיל 18-16? 
הפנקסים מוגבלים לסכום של 400 ש"ח לשיק. חשוב לשים לב: במקרה של חריגה מהסכום, נשלח לך הודעה. אחרי ההודעה השנייה החשבון שלך ייחסם אוטומטית.

קיבלתי הודעה שהחשבון שלי נפתח. מתי אפשר לקחת הלוואה?

אפשר לקבל הלוואה רק לאחר חתימה על התנאים הכלליים לקבלת אשראי (חלק ו'). אם לא חתמת עליהם במהלך פתיחת החשבון באפליקציה, אפשר לעשות זאת באתר - באזור "הפרופיל שלי", או בסניף. מתן האשראי הוא בכפוף לתנאי הבנק.

בגיל 18-16?
בקשת הלוואה תצריך הגעה לסניף הבנק עם אחד ההורים.

יש לי כבר חשבון בדיסקונט, אפשר לפתוח עוד אחד באפליקציה?

נכון לעכשיו, אפשר לפתוח חשבון שני רק בסניף.

אפשר לצרף בן או בת משפחה לחשבון שלי?

באפליקציה אפשר לפתוח את החשבון רק כחשבון יחיד, ללא שותפים. לאחר שהחשבון נפתח, אפשר להגיע לסניף יחד עם השותף או השותפה הרצויים ולצרף אותם לחשבון.

בתהליך פתיחת החשבון באפליקציה, ראיתי שתחומי פעילות חלק א' + ב' + ז' לא ניתנים להסרה. מה הכוונה?

אלה תנאים שבלעדיהם אי אפשר לפתוח חשבון באופן מקוון:

חלק א' - תנאים כלליים לפתיחת חשבון עו"ש בשקלים ובמט"ח ולניהולו
חלק ב' - תנאים כלליים לביצוע פעולות באמצעות הערוצים הישירים השונים (אתר, אפליקציה, טלבנק, פקס, טלפון, SMS וכו')
חלק ז' - תנאים כלליים לשימוש בכרטיסים שונים 

אפשר לבצע פעולות בניירות ערך בחשבון החדש?

עם פתיחת החשבון אפשר לפנות לסניף דרך אתר הבנק ולאשר את התנאים בפרק "מכשירים פיננסים". לאחר קבלת האישור, אפשר להתחיל לפעול בניירות ערך. אפשר גם, כמובן, לחתום על התנאים בסניף.

איפה אני רואה על מה חתמתי?

אפשר לראות את טופסי פתיחת החשבון באתר הבנק. 

למה לא הצלחתי לסרוק את תעודת הזהות הביומטרית שלי?

יכול להיות שעדיין לא הפכת את תעודת הזהות הביומטרית שלך לפעילה? כדאי לבדוק, ואם כן עשית את זה ובכל זאת יש בעיה, אפשר לפנות לתמיכה הטכנית שלנו, בטל' 03-9439700.

+
שאלות נוספות
-
פחות שאלות

כל המידע גם בסרטון

נשמע טוב?
נשאר רק להשאיר פרטים ובנקאי ייצור איתך קשר בהקדם

*הכוכבית מסמנת שדות חובה למילוי

.
.

מידע שיתקבל יישמר במאגרי המידע של הבנק ויחולו עליו הוראות מדיניות הפרטיות בשינויים המחויבים

לידיעתך:
באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies וכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה טובה ותכנים מותאמים אישית, בין היתר על בסיס מידע הקיים אודותיך במאגרי הבנק.
למידע נוסף