ערוצי התקשרות

סיסמה וקוד מזהה

אמצעי הזיהוי האישיים והפרטיים שלכם

אמצעי הזיהוי בכניסה לדיסקונט@באינטרנט

סיסמה וקוד מזהה הינם אמצעי הזיהוי בכניסה לדיסקונט@באינטרנט, שיסופקו לכם עם ההרשמה לשירות בסניף.
שמרו עליהם – הם אישיים ופרטיים!

בכניסתכם הראשונה לדיסקונט@באינטרנט תתבקשו להחליף את הסיסמה הראשונית שקיבלתם מהבנק לפני שתוכלו להשתמש בשירות.

 

אמצעי הזיהוי בכניסה לאפליקציה

האפליקציה החדשה של דיסקונט מאפשרת כניסה באמצעות סיסמה בלבד, החל מהכניסה השניה. 

הזדהות באמצעות סיסמה בלבד נועדה להקל על תהליך ההזדהות באפליקציה ולאפשר חוויה פשוטה ומהירה יותר. 
אופן ההזדהות מתבצע בכפוף להנחיות אבטחת מידע ולסטנדרטים מחמירים אשר מגנים על חשבונכם.

בכל מקרה של אובדן/גניבת המכשיר באפשרותכם להנפיק סיסמה חדשה באמצעות אתר האינטרנט או מוקד התמיכה - פעולה שתחייב הזדהות באמצעות שלושת המזהים (ת.ז, סיסמה, קוד מזהה) שהוזנו במכשיר האבוד/גנוב.

 

למידע על כניסה לאפליקציה באמצעות טביעת אצבע 

 

כיצד לשמור על הסיסמה?

  • אין לשמור את הסיסמה והקוד האישי במקום החשוף לגורמים זרים.
  • יש להחליף את הסיסמה והקוד המזהה בתדירות גבוהה, מומלץ אף להחליפה בקבועי זמן קצרים מהנדרש אוטומטית על ידי המערכת
  • בכל כניסה למערכת יש לוודא כי תאריך ושעת הכניסה האחרונים לחשבון נכונים (הנתונים יוצגו לאחר שלב ההזדהות).
  • הסיסמה הינה אישית ומהווה פתח ישיר לחשבון הבנק, אין לחלוק אותה עם גורמים נוספים,  גם כאלו המציעים שירותים המקלים את ניהול החשבון או את ההתקשרות לבנק. זאת מהסיבה שהגישה לחשבונכם עלולה להיות מנוצלת לרעה ואתם מסתכנים באפשרות להונאות, גניבת פרטי הזדהות והמידע שלכם.
  • חשוב להקפיד שלא להשתמש בסיסמא זהה לאתרי אינטרנט נוספים, שימוש נוסף מעלה לאין שיעור את הסיכוי לחשיפת הסיסמא ולפריצה לחשבונכם.
  • אין למסור את הסיסמה והקוד המזהה לאיש, גם אם הוא מזדהה כעובד בנק דיסקונט
  • חשובנציגי הבנק לא יבקשו ממך למסור בטלפון או בדוא"ל את פרטי ההזדהות שלך. אם התבקשת לעשות זאת, יש לסרב ולדווח על כך מיידית לתמיכת לקוחות באינטרנט.