ערוצים ודיגיטל

תמיכה ושאלות נפוצות

איך אפשר לעזור לכם?

לא מצליחים לבצע פעולות או לקבל מידע? 

אנשי התמיכה של דיסקונט לשירותכם.

נתקלתם בבעיות גלישה באינטרנט?
במרכז התמיכה הטכנית של דיסקונט ישמחו לקבל את פנייתכם אנשי מקצוע מתחום האינטרנט.

 

מרכז תמיכת לקוחות לשירותכם

  • ימים א'-ה', בין השעות 08:00-19:00 ברציפות
  • ימי ו' וערבי חג, בין השעות  08:00-13:00

לתמיכת אינטרנט: 03-9439191

 

לחצו כאן וקבלו מידע נוסף בנוגע לתמיכת אינטרנט  

 

 

זקוקים למידע בנוגע לקוד המזהה שלכם?

זקוקים להחלפת הקוד המזהה? שכחתם את הקוד?

לחצו כאן וקראו מהו הקוד המזהה וכיצד ניתן להחליפו או לשחזרו  

 

מה הן דרישות המערכת וכיצד ניתן לגלוש בצורה אופטימלית?

מעוניינים לבדוק האם הדפדפן שלכם עומד בדרישות הגלישה? מה תוכלו לעשות במידה והדפדפן שלכם לא עומד בדרישות?

האם אתם גולשים בצורה בטוחה?

הבנק השקיע את מירב המאמצים לאבטח את פרטיכם האישיים! קראו את כל ההנחיות בנושא

לחצו כאן וקבלו את כל המידע הנוגע לאבטחת המידע של המחשב והסמארטפון האישיים שלכם  

 

פניות בנושא אבטחת מידע

ליצירת קשר במקרים של הונאה, חשד להונאה או אירוע אבטחת מידע, יש לפנות בדוא"ל לכתובת:  abuse@dbank.co.il 
ולציין את הפרטים הבאים:

  1. מס' טלפון להתקשרות, שנוכל לחזור אליכם
  2. פרטי האירוע

שימו לב:

  • פניות בנושאי שירות, תמיכה וכל נושא אחר, שאינו קשור לאבטחת מידע, לא יענו
  • פניות בנושא פעילות בכרטיסי אשראי, יש להפנות לחברת כרטיסי האשראי