מידע כללי

נציב תלונות הציבור

אתם פונים, אנחנו מגיבים

בנק דיסקונט חרט על דגלו למידה, צמיחה ושיפור מתמיד, ועל כן אנו מייחסים לפניותיכם חשיבות ראשונה במעלה. כל פניה מטופלת על ידי צוות מקצועי, העושה כל מאמץ לטפל בה ביסודיות, מקצועיות, זריזות ואמינות - במקביל ליחס אישי ואדיב, אכפתיות והקשבה אמיתית.

אנחנו רואים בכל פניה הזדמנות לשיפור שביעות רצונכם, וכאמצעי לביצוע בקרת איכות לרמת השירות הניתנת לכם.

היחידה לטיפול בתלונות הציבור, הכפופה לנציב תלונות הציבור, מרכזת את פניות הלקוחות מכלל הסניפים וערוצי ההתקשרות, ומטפלת בכל פניה ביושרה וללא משוא פנים.

ליצירת קשר לחצו כאן  

לקריאת אמנת השירות של נציב תלונות הציבור, לחצו כאן 

 

דרכי התקשרות נוספות:

פקס: 03-5153263

כתובת: בנק דיסקונט - נציב תלונות הציבור רח' הרצל 156 תל-אביב, 68101
לקבלת מידע כללי ותמיכת אינטרנט: 6111* או 03-9439191