מידע כללי

נציב תלונות הציבור

אתם פונים, אנחנו מגיבים

יש עם מי לדבר

דיסקונט חרט על דגלו למידה, צמיחה ושיפור מתמיד, ועל כן אנו מייחסים לפניותיכם חשיבות ראשונה במעלה. כל פניה מטופלת על ידי צוות מקצועי, העושה כל מאמץ לטפל ביסודיות, מקצועיות, זריזות ואמינות - במקביל ליחס אישי ואדיב, אכפתיות והקשבה אמיתית.

יש לכם משהו לומר לנו? אנחנו רוצים לשמוע!

 

ליצירת קשר לחצו כאן  

 

לקריאת אמנת השירות של נציב תלונות הציבור, לחצו כאן 

 

פקס: 03-5158998

כתובת: בנק דיסקונט - נציב תלונות הציבור רח' הרצל 156 תל-אביב, 68101.

לקבלת מידע כללי ותמיכת אינטרנט: 6111* או 03-9439191