נציבות תלונות הציבור

לתשומת ליבכם:
לאור המצב הביטחוני בו אנו נתונים, יתכן ויחול עיכוב בטיפול ובמענה לפניות המגיעות אלינו.
אנו מתנצלים על כך מראש, מודים על הסבלנות ומקווים שהשקט ישוב על כנו בהקדם.
בתקווה לימים טובים יותר לכולנו.

 

בנק דיסקונט עושה את המרב והמיטב על מנת להעניק לכם, לקוחות הבנק, את השירות הטוב ביותר. 
אם בכל זאת אינכם שבעי רצון מהשירות שקיבלתם בסניף, או באחד ממוקדי השירות בבנק, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. 
אנו רואים בפניות שמתקבלות, הזדמנות להשתפר ולכן, מודים לכם עליהן. 
פנייתכם תטופל ע"י עובדי ענף פניות הציבור, שיבררו את הפניה באופן מקצועי, שקוף, אמין ואמפטי, ללא משוא פנים ובהתאם לערכי ההוגנות וההגינות, להם אנו מחויבים.

בהתאם להוראות בנק ישראל, אנו מחויבים להשיב על פנייתכם בתוך 45 ימים, אולם נעשה את מלוא המאמצים לערוך בירור מקיף ולהשיב על פנייתכם מוקדם ככל הניתן.

קריאת אמנת השירות של נציב תלונות הציבור לחצו כאן 

אנו זמינים עבורכם בדרכים הבאות: 

  1. לפנייה מקוונת לחצו כאן >
  2. למשלוח פקס: 076-8890594
  3. למענה טלפוני: 076-8056566 (בין השעות 09:00 - 14:00 בימי הפעילות)
  4. בדואר ישראל: בנק דיסקונט – נציבות תלונות הציבור, רח' דיסקונט 1 ראשון לציון 7574602
     

לארכיון דוחות 

דיווח לציבור - לקובץ PDF הכולל מידע על הטיפול בתלונות בשנת 2022