משפחה

דלקן פרטי

אודות הדלקן

לראשונה! לקוחות פרטיים נהנים מהתקן 'דלקן' חינם

לקוחות דיסקונט בעלי חשבון פרטי, המחזיקים כרטיס אשראי של בנק דיסקונט, יכולים ליהנות מדלקן ברכבם הפרטי, לתדלוק בתחנות סונול המשתתפות בהטבה - ללא עלות.

להצטרפות לדלקן לחצו כאן

 

הדלקן הפרטי מאפשר לכם:

  • תדלוק נוח, מהיר וקל בתחנות סונול המשתתפות בהטבה
  • תדלוק ללא ביצוע פעולה פיזית של תשלום (העברת כרטיס אשראי או תשלום במזומן). החיוב על התדלוקים יהיה מכרטיס האשראי.
  • הנחה קבועה במחירי הדלק, בגובה הנהוג כיום במסגרת מפתח דיסקונט. רוצים לדעת מה ההנחה? לחצו כאן
  • הזמנת דלקן המותאם לסוגי הדלק השונים
  • שקט לנוהג ברכב כי מהיום "לא נתקעים בלי דלק"
  • ריכוז מידע אודות כל התדלוקים החודשיים בדף פירוט כרטיס האשראי
  • ההתקנה מתבצעת במתחמי התקנה הפרוסים בכ- 40 מקומות ברחבי הארץ ונדרש לבצע תהליך של הצטרפות להטבה בסניפי דיסקונט או באתר האינטרנט.

 

מי יכול להצטרף לדלקן הפרטי הראשון?

לקוחות פרטיים המחזיקים ברשותם כרטיס מפתח דיסקונט

כרטיסים שלא ניתן להזמין עבורם דלקן:

  • מחזיקי כרטיס צד ג'
  • כרטיס אשראי בינ"ל חד פעמי לשלושה חודשים
  • כרטיס מפתח 2GO
  • כרטיסי אשראי שהונפקו מחשבונות המוגדרים כחשבונות תושבי חוץ

לקוחות אשר יש ברשותם כבר עכשיו דלקן של סונול לא יוכלו ליהנות מההטבה.

בגין כל כרטיס מפתח דיסקונט ניתן להתקין דלקן אחד בלבד.

 

הצטרפות

לקוחות בעלי כרטיס אשראי של דיסקונט - יכולים להצטרף להטבה בדרכים הבאות:

  • בסניף
  • בהוראה טלפונית או בטלבנק 3004* (לבעלי הרשאה לביצוע פעולות בטלפון)  
  • באינטרנט (לבעלי הרשאה לביצוע פעולות) 

 

חשוב לדעת

  • חברת סונול היא האחראית על הדלקן, על תקינותו, על התקנתו ועל התדלוק באמצעותו.
  • הבנק רשאי לשנות את תנאי ההטבה מעת לעת. 

להודעות בנושאים של: גניבת רכב, מכירת רכב, בקשה לביטול הדלקן, גניבת דלקן והשבתת דלקן - יש לפנות לסונול בכתב לפקס
שמספרו 09-8637911 או לכתובת דואר אלקטרוני dalkanim@sonol.co.il .

במקרה של אי תפקוד הדלקן מכל סיבה שהיא יש לפנות לסונול: 09-8637757

 

יש להתעדכן בפרטי מספר הפקס, כתובת הדואר האלקטרוני ומספר הטלפון המעודכנים באתר האינטרנט של סונול