ערוצי התקשרות

וידג'ט יתרות

My Account - יישומון היתרות של דיסקונט 

הצצה מהירה בחשבון מבלי להיכנס לאפליקציה

הורידו את My Account - יישומון (וידג'ט) חינמי למעקב אחר היתרה בחשבון, שלוש תנועות אחרונות, חיובים קרובים בכרטיס אשראי ושווי עדכני של תיק ניירות הערך שלכם. במהירות, וללא צורך בכניסה לאפליקציית דיסקונט, שירות My Account מאפשר לכם להתעדכן בנעשה בחשבונכם ולפעול בזמן אמת. 

לחיצה להרחבת מידע תעביר אתכם מהיישומון אל העמוד הרלוונטי באפליקציה, לאחר ביצוע הזדהות.

 

למי מיועד השירות?

יישומון My Account מתאים ללקוחות דיסקונט@באינטרנט, המשתמשים באפליקציית דיסקונט, בעלי אייפון ואייפד (גרסת הפעלה IOS8 ומעלה) או מכשירי אנדרואיד (גרסת הפעלה 4.0 ומעלה).

 


עדיין לא הורדתם את אפליקציית דיסקונט בסלולר? להורדה לחצו כאן 

ההצטרפות ליישומון אינה כרוכה בתשלום ומתבצעת דרך אפליקציית דיסקונט ובאזור היישומונים במכשיר הנייד.

 

איך מצטרפים?

1. בתפריט הראשי בוחרים "הגדרות ושירותים" 
2. בוחרים "My Account"
3. מאשרים את תנאי השירות ומצטרפים
4. בוחרים נבמידע ובחשבונות שיוצגו
5. יישומון "My Account" זמין עבורכם 

 

 


איך מתקינים?

התקנת My Account במכשירים עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד

1. לחיצה על מסך הבית במכשיר
2. לחיצה על וידג'טים/יישומונים
3. בחירת My Account וגרירתו לאחד ממסכי הבית במכשיר 

 

 


התקנת My Account במכשירים עם מערכת הפעלה מסוג IOS

 

1. כניסה ללשונית "היום" במרכז העדכונים, גלילה כלפי מטה ולחיצה על כפתור "עריכה"
2. לחיצה על סמן "+" לצד יישומון My Account ולחיצה על "סיום" 

 

 


 

תנאי השירות בהצטרפות ליישומון My Account

  • לצורך שמירה על המידע, ולמנוע את הסיכון של חשיפתו לצדדים שלישיים יש לבצע את ההרשמה רק במכשירך האישי שבשימושך הבלעדי, המוגן בקוד נעילה.
  • השירות מאפשר קבלת מידע ללא צורך בהזדהות באמצעות גורמי האימות שלך.
  • הצטרפות לשירות מהווה הסכמה להתקנה של אמצעי אבטחת מידע, שיאפשרו את קבלת השירות על גבי מכשיר הטלפון הנייד, באמצעותו הצטרפת לשירות. ניתן להסירם עם התנתקותך מהשירות במכשיר.
  • באפשרותך להתנתק מהשירות באופן עצמאי בכל עת דרך תפריט הגדרות באפליקציה.
  • בכל מקרה של אובדן ו/או גניבה ובכדי למנוע חשיפת המידע לצדדים שלישיים יש לפנות באופן מיידי למוקד התמיכה בבנק בטלפון 03-9439111 או 6111* לצורך ניתוק מהשירות.
  • במקרה של העברת המכשיר לאחר או החלפתו יש להתנתק מהשירות טרם העברת המכשיר דרך תפריט הגדרות באפליקציה.
  • ביכולתך לבחור את המידע שיוצג לך בהתאם לצרכייך באמצעות מסך ההגדרות. למידע המלא יש להיכנס לאפליקציית דיסקונט. המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית דיסקונט.
  • לידיעתך, הנתונים על תיק ניירות הערך מוצגים בעיכוב של 20 דק'. אין לראות בנתונים ו/או במידע המוצגים על תיק ניירות הערך שבחשבונך המלצה, תחליף לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח או הזמנה לייעוץ כאמור או הצעה להחזיק/לקנות/למכור ניירות ערך או נכסים פיננסיים. לקבלת ייעוץ יש לפנות ליועץ ההשקעות בסניפך.
  • המידע על החיוב הקרוב בכרטיסי אשראי באחריות CAL. סכום החיוב המוצג אינו סופי. המידע מוצג בכפוף להבהרות המשפטיות המופיעות באפליקציית דיסקונט.
  • תנאים אלה חלים בנוסף לתנאים כלליים לפתיחת חשבונות בבנק וניהולם.

 

 

מעוניינים במידע נוסף?

* כוכבית מסמנת שדות חובה למילוי

 

test
test2
לקוח של הבנק? *