הצטרפו לערוצים הדיגיטליים! ביצוע פעולות וקבלת מידע בכל מקום ובכל זמן
בואו לעשות קריירה בדיסקונט
בדקו את המשרות הפנויות שמציע הבנק, מצאו את התפקיד שמעניין אתכם ומתאים לכישוריכם והגישו מועמדות
יש לך תלונה או פרגון?
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, וחשוב לנו לשמוע אותך.
כאן אפשר לכתוב לנו >>
אתר ואפליקציה
שעות פעילות: 24/7
לפירוט השירותים באתר ובאפליקציה >>
התכתבות עם בנקאי באפליקציה
ימים א'-ה' בין השעות 07:00-19:00
ימי ו' וערבי חג בין השעות 07:00-13:00
בערוץ זה תוכלו לקבל מידע או לבצע פעולות למעט בתחום ני"ע.
להתכתבות עם בנקאי באפליקציה >>
מוקד טלפוני אוטומטי
טלפון: 6111* / 03-9439111
לפירוט השירותים במוקד הטלפוני האוטומטי >>
מוקד טלפוני אנושי
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
לפירוט השירותים בטלבנק שירות אישי >>
סניפים
לפרטי התקשרות ושעות הפעילות של כל הסניפים >>
מוקדים ייחודיים
ניירות ערך
שעות פעילות: יום א' בין השעות 09:00-16:00, ימים ב'-ה' 09:00-22:00, יום ו' 09:00-13:00
מידע שוטף ועדכני 24/7 זמין לך תמיד באפליקציה ובאתר
טלפון: 03-9439149
לפירוט השירותים במוקד ניירות ערך >>
משכנתאות
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00, יום ו' 08:00-13:00
טלפון: 2009* / 1700-702-222 / 03-9439008
לפירוט השירותים במוקד משכנתאות >>
פתיחת חשבון
ניתן לפתוח חשבון באפליקציה 24/7 (חשבון פרטי יחיד)
לפתיחת חשבון באפליקציה >> (בגלישה מהמובייל)
תמיכה טכנית
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00, ימי ו' וערבי וערבי חג 08:00-13:00
טלפון: 03-9439191
המוקד מספק תמיכה טכנית ותמיכה תפעולית בשאלות שונות בנושא שירותי הדיגיטל.
אבטחת מידע
מייל: abuse@dbank.co.il
ליצירת קשר במקרים של הונאה, חשד להונאה או אירוע אבטחת מידע. (לפניות בנושאים אלו בכרטיסי אשראי יש לפנות לחברת כרטיסי האשראי).
סגירת חשבון
ניתן להגיש בקשה לסגירת חשבון בדרכים הבאות:
לוחצים על הפלוס הסגול > פגישה עם בנקאי
לוחצים על תפריט הפעולות המהירות > פגישה עם בנקאי
לקביעת פגישה באתר >>
לקביעת פגישה באפליקציה >>
להסבר מפורט יותר >>
ניתן לקבוע פגישה גם באמצעות התכתבות עם בנקאי באפליקציה או במוקד הטלפוני *6111. קביעת פגישה אפשרית רק ללקוחות קיימים.
כדי לשחזר את הסיסמה צריך רק להצטייד בקוד המזהה שקיבלת כשהצטרפת לשירותי הדיגיטל של דיסקונט, ולעקוב אחר ההנחיות בקישור:
לשחזור סיסמה >>
לשחזור הקוד המזהה, מזינים את הסיסמה וממלאים את הפרטים המבוקשים בקישור:
לשחזור קוד מזהה >>
לוחצים על האייקון של שלושת הפסים מצד ימין > כל הפעולות > כרטיסי אשראי > קוד סודי לכרטיס אשראי
לוחצים על הפלוס הסגול > כרטיסי אשראי > שחזור קוד סודי
לשחזור קוד סודי באתר >>
לפני שתוקף הכרטיס שלך יפוג, נשלח אליך כרטיס חדש באופן אוטומטי. כדאי לדעת שהכרטיס בתוקף עד סוף החודש שמצוין עליו, וחשוב לשים לב שהכרטיס החדש יישלח לכתובת שמופיעה ברישומים שלנו.
נכנסים לאפליקציית דיסקונט > לחיצה על הפלוס הסגול > הפקדת שיק
להפקדת שיק באפליקציה >>
יש כל מיני סיבות שיכולות לגרום להחזרה של שיק. ריכזנו את כולן וצירפנו לכל סיבה הסבר והנחיות מה אפשר לעשות:
לכל הסיבות ולכל מה שאפשר לעשות >>
אפשר למצוא את כל הסיבות לביטול שיק ומה אפשר לעשות כשזה קורה, בקישור הבא:
כל מה שצריך זה למלא טופס קצר, ואנחנו נחזור אליך ונצרף אותך לשירותים הדיגיטליים שלנו.
להצטרפות לערוצים הדיגיטליים >>
מצטיידים בטלפון נייד ובתעודת זהות, ועוקבים אחר ההנחיות (זה עניין של כמה דקות):
לפתיחת חשבון באפליקציה >>
אפשר לבחור את רמת ההרשאה לביצוע פעולות בחשבון שלך:
לעדכון ההרשאות, נכנסים לחשבון הבנק באתר דיסקונט > פרטי חשבון והגדרות > עדכון הרשאות
לעדכון רמת ההרשאה באתר >>
באפליקציה, לוחצים על שלושת הפסים בצד ימין למעלה של המסך > קשר עם הבנק > התכתבות עם הבנק > שליחת קבצים לבנקאי
באתר דיסקונט אפשר למצוא את כל הדוחות שיכולים לשמש אותך, כולל:
על רווחים מפיקדונות ושוק ההון
דוח תקופתי שמציג מידע על הנכסים, ההתחייבויות והפעילות השוטפת בחשבון שלך
עם פרטי החשבון שלך
בשביל להפיק דוח נכנסים לחשבון הבנק באתר > דוחות > ריכוז דוחות > יצירת דוח
להפקת דוחות >>
יש לך אפשרות לבחור בין מגוון סוגי פקדונות בריביות אטרקטיביות. את כל הפרטים אפשר למצוא כאן.
להפקדה באפליקציה >>
להפקדה באתר >>
ממש כאן אפשר לקבל הצעה למשכנתא, בקלות ובלי להגיע לסניף.