ערוצי התקשרות

אנחנו כאן לשירותך

בסניף, בטלפון ובאינטרנט

היו זמנים, אפילו לא ממש מזמן, כשהיו לכם "סידורים" בבנק, לא היה מנוס מלהגיע לסניף בשעות הקבלה ולבקש סיוע מהפקיד. אחר כך למדנו שלפעמים אפשר לנהל את הפעילות הבנקאית גם בעזרת הטלפון והפקס, ואילו היום עומדים לרשותנו מגוון של אמצעים חדשים: אפליקציה חכמה, אתר אינטרנט מתקדם המאפשר מגוון שירותים ופעולות בנקאיות, בנקאים מיומנים הנותנים מענה בטלבנק דיסקונט ומסופי שירות שחוסכים את ההמתנה בתור. כל אלה ועוד הם חלק מהאמצעים החדישים שבעזרתם אנו בדיסקונט עושים הכל כדי לחסוך לכם כסף ובעיקר זמן.

דווקא משום שאנו יודעים שאפילו בעולם המתקדם שבו אנו חיים, אין תחליף למפגש ישיר ולחיצת יד, אנחנו עושים את מרב המאמצים כדי שכל היתר יהיה עבורכם נגיש, קל ומתקדם.