שליחת מזומן לאיש קשר

צריכים לשלם לאינסטלטור ונתקעתם בלי מזומן? פשוט בוחרים אותו מרשימת אנשי הקשר בטלפון הנייד, סכום בכפולות של 100 וזהו! איש הקשר יכול למשוך את הכסף מכל מכשיר כספומט של דיסקונט.
ניתן לשלוח מזומן למספר אנשי קשר, עד 2,000 שקלים ביום בסך הכל.
הורידו את אפליקציית דיסקונט ב-GooglePlay או ב-Appstore ובואו ליהנות משורה של שירותים חכמים ומחוויית בנקאות אחרת.
לאחר שאיש הקשר ימשוך את הכסף מהכספומט, תישלח אליך הודעת SMS עם אישור על ביצוע הפעולה.
איש הקשר יקבל הודעת SMS עם קוד חד-פעמי, התקף ל-24 שעות, שבאמצעותו יוכל למשוך את הכסף מכל כספומט של דיסקונט.
קבלת הכסף בכספומט
את המזומן ניתן למשוך מהכספומט במספר צעדים פשוטים:
לאחר שאיש הקשר ימשוך את הכסף מהכספומט, תשלח אליך הודעת SMS מתאימה.
שליחת מזומן לאיש קשר אינה מחייבת אותך לדעת את פרטי החשבון של המוטב, מעבירים סכום בכפולות של 100 ואיש הקשר יכול למשוך את הכסף מכל מכשיר כספומט של דיסקונט.
ניתן לשלוח מזומן למספר אנשי קשר, עד 2,000 שקלים ביום בסך הכל.
לכל אחד מאנשי הקשר השמורים במכשיר הנייד שלך, עם מכשיר נייד המאפשר קבלת מסרונים.
הרשימה המוצגת באפליקציה כוללת רק את אנשי הקשר להם מוגדר מספר טלפון נייד מישראל. כמו כן, לא מוצגים אנשי קשר השמורים עם סימוני אימוג'י או אם מספרם חסום לקבלת הודעות SMS.
באפשרותך לבטל את הפעולה כל עוד הכסף לא נמשך בכספומט על ידי איש הקשר, באמצעות פניה למוקד הטלבנק בטלפון 6111* או לסניף.
באמצעות השירות ניתן להעביר עד 2,000 ₪ ביממה (24 שעות) מכל חשבון, ובלבד שקיימת יתרה פנויה והרשאות מתאימות. אין מגבלה על מספר ההעברות, רק על הסכום הכולל.
באפשרותך לבטל את הפעולה כל עוד הכסף לא נמשך בכספומט על ידי איש הקשר, באמצעות פניה למוקד הטלבנק בטלפון 6111* או לסניף, ולבצע העברה חדשה.
לאחר שאיש הקשר מימש את קבלת הכסף תיגבה מחשבונך בחודש העוקב עמלת ערוץ ישיר, כמופיע בתעריפון עמלות הבנק.
ניתן לבחור מרשימת אנשי הקשר השמורים במכשיר הנייד שלך גם בשפה שאינה עברית או אנגלית, אולם במקרה כזה, לצורך השלמת הפעולה, יהיה עליך לערוך את השם לאותיות עבריות או לועזיות - ללא סימנים מיוחדים במסך ההעברה באפליקציה. אין צורך לערוך את השם ברשימת אנשי הקשר בטלפון שלך.
העברת או שליחת מזומן לאנשי קשר לא תתאפשר במקרים באים:
ניתן למשוך את הכסף מכל מכשיר כספומט של בנק דיסקונט.
הכפתור לא יופיע במסך במקרה בו הכספומט אינו פעיל. ניתן לממש את הפעולה בכספומט דיסקונט אחר.
הפעולה תישאר בתוקף וניתן יהיה לממשה בכל כספומט אחר של דיסקונט - כל עוד לא פג התוקף של הקוד החד-פעמי.
אפשרות נוספת, היא לפנות לשולח ולבקש ממנו לבצע פעולה חדשה בסכום אחר.
בחברות סלולריות התומכות בזהות השולח, יוצג "דיסקונט" כשולח ההודעה. בחברות סלולריות שאינן תומכות בזהות השולח, יוצג מספר הטלפון 052-9993033 כשולח ההודעה.
קוד המשיכה תקף למשך 24 שעות. בהודעה שמקבל איש הקשר מצוין המועד המדויק לפקיעת התוקף.
במקרה של בעיה בקבלת השירות במכשיר הכספומט יש לפנות לסניף.