לוגו בנק דיסקונט

ערבות בנקאית

שירות חדש בדיסקונט, המאפשר לך להגיש בקשה להפקת ערבות בנקאית גם באתר הבנק וגם באפליקציה, בקלות ובאופן מאובטח - בכל זמן שנוח לך.
עכשיו אפשר להגיש בקשה לערבות בנקאית, או לעדכן ערבות בנקאית קיימת, בלחיצת כפתור.

מהי ערבות בנקאית?

ערבות בנקאית היא התחייבות של הבנק, שוות ערך לכסף, המונפקת לבקשת הלקוח - עבורו או עבור גורם אחר. בערבות בנקאית, הבנק מתחייב לשלם למוטב את סכום הערבות, בהתאם לתנאים המפורטים בכתב הערבות. התחייבות הבנק כלפי המוטב מוחלטת ואינה תלויה בקיום התחייבות הלקוח כלפי המוטב, או כלפי הבנק (למעט ערבויות מסוג חוק מכר).

ערבות בנקאית דיגיטלית

לאחר אישור והפקת הערבות על ידי הבנק, ניתן לקבל את כתב הערבות חתום באופן דיגיטלי, בחתימה אלקטרונית מאושרת ומאובטחת.
עבור הנפקת ערבות דיגיטלית, אין צורך להגיע לסניף וניתן להוריד את קובץ הערבות באתר, או באפליקציית הבנק - בקלות, במהירות ובאופן מאובטח.

  • קובץ הערבות הדיגיטלי נחתם על ידי בנק דיסקונט בחתימה אלקטרונית מאובטחת ומחליף את כתב הערבות הפיזי.
  • הערבות החתומה זמינה באתר המאובטח של הבנק, בכל זמן.
  • את הקובץ החתום דיגיטלית, אפשר לשמור במחשב ולהעבירו בקלות למוטב, באופן מקוון.
  • הקובץ הדיגיטלי החתום בחתימה אלקטרונית, הוא כתב הערבות המקורי. הדפסתו תהווה עותק בלבד ולא מקור.
  • ניתן לאמת את החתימה האלקטרונית ולבדוק את אותנטיות המסמך באתר חברת comsign בע"מ. להסבר והנחיות באתר comsign > 

כל מה שחשוב לדעת על הפקת ערבות דיגיטלית

הערבות מופקת כקובץ דיגיטלי, שמחליף את הערבות הבנקאית המודפסת.
הערבות הדיגיטלית תשלח ישירות לחשבון שלך דרך אתר הבנק ו/או למייל וניתן להעביר אותה למוטב הערבות.
הדפסת הקובץ יכולה לשמש כעותק בלבד - הקובץ הדיגיטלי הוא המקור.

חתימה דיגיטלית מאובטחת ומאושרת, מונפקת על ידי חברת Comsign, שהיא גורם מאשר
(CA – Certificate Authority) לחתימות דיגיטליות בישראל. התעודות הדיגיטליות המאושרות, המונפקות על ידי Comsign, תקפות משפטית.

ודאי. חשוב לזכור, הדפסה תהווה עותק ולא מקור.
כתב הערבות המקורי הוא הקובץ הדיגיטלי, החתום בחתימה אלקטרונית מאושרת של הבנק.

ערבות תקן ממשלתית דיגיטלית

באמצעות ערבות תקן דיגיטלית למשרדי ממשלה, ניתן להגיש מסמכים בקלות, כשניגשים למכרז ממשלתי, מבלי להגיע לסניף וגם - להימנע מפסילה, בעקבות טעות טכנית.
עם המעבר לערבויות ממשלתיות דיגיטליות, ניתן לנהל את כל התהליך באופן מקוון. מקלידים את מספר המכרז המבוקש ואת סכום ההצעה, ממלאים את נוסח הערבות (שמותאם באופן אוטומטי לסוג המכרז שנבחר) ולאחר אישור הבנק ושליחת ההצעה, מקבלים אישור ומספר אסמכתה.
למידע מפורט והסבר על תהליך הגשת ערבות תקן דיגיטלית למשרדי הממשלה באתר משרד האוצר


חשוב לדעת:

  • השירות ניתן ללקוחות הבנק בלבד
  • תנאי הערבות יהיו בהתאם להנחיות הבנק
  • ניתן להגיש בקשה גם אצל הבנקאים בסניף
  • אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל