נגישות בדיסקונט

 

כ- 20% מהאוכלוסייה בישראל מוגדרים אנשים עם מוגבלות בדרגות שונות.

אדם עם מוגבלות הינו אדם עם מוגבלות פיזית, נפשית או שכלית לרבות קוגניטיבית, קבועה או זמנית, אשר בשלה מוגבל תפקודו באופן מהותי בתחום אחד או יותר מתחומי החיים העיקריים.

בנק דיסקונט מייחס חשיבות רבה לביצוע התאמות נגישות לאנשים עם מוגבלות. הבנק משקיע לאורך זמן מאמצים בשיפור הנגישות ופועל באופן מתמיד לשם כך. התאמות אלו נעשות תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, והתקנות על פיו.

במסגרת ההיערכות הושק פרויקט "דיסקונט נגיש", שמהותו ביצוע התאמות נגישות הן בהיבטי התאמת מבנים, תשתיות וסביבה והן בהיבטי התאמות נגישות לשירות. 

בהמשך העמוד תוכלו לקבל מידע על כל הסדרי הנגישות בבנק דיסקונט. ביניהם: נגישות בסניפים, נגישות בשירות ונגישות בדיגיטל.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות 

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכזת הנגישות בבנק דיסקונט

  • שם: שיקמה סבח
  • כתובת למשלוח דואר: יהודה הלוי 23, תל-אביב יפו
  • כתובת מייל: Negishut@dbank.co.il

 

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 08.08.2022