הלוואות ומשכנתאות

ביטוח משכנתא

הביטוחים הנדרשים להשלמת המשכנתא

אישור ההלוואה מותנה בקיום שני סוגי ביטוחים:

  • ביטוח נכס - ביטוח למבנה הנכס המשועבד לבנק.

  • ביטוח חיים לכל אחד מהלווים - ביטוח חיים של כל אחד מן הלווים, בגבולות סכום ההלוואה, כך שבמקרה של פטירת אחד הלווים חס וחלילה, תסולק יתרת ההלוואה ע"י חברת הביטוח.

את הביטוחים ניתן לערוך באמצעות כל חברה/סוכן ביטוח בהם תבחרו, וכן באמצעות סוכנות הביטוח "דיסקונט למשכנתאות לבית סוכנות לביטוח (2005) בע"מ", סוכנות לביטוח בבעלות מלאה של הבנק.

האחריות לקיומו של ביטוח נכס וחיים חלה על הלווים לאורך כל חיי ההלוואה. לידיעתכם, אין חובה לבצע ביטוח חיים או נכס בגין הלוואה שיתרתה במצטבר אינה עולה על 30,000 ש"ח.

מידע נוסף אודות הדרישות בביטוחים, ניתן למצוא בתדריך ללווה

במהלך חיי ההלוואה ייתכן ותבקשו לבצע שינויים בביטוחים בהלוואה ולשם כך באפשרותכם לעיין בשאלות נפוצות בנושא הביטוחים.

 

דיסקונט למשכנתאות לבית סוכנות לביטוח (2005) בע"מ

הגיע הרגע, המשכנתא כמעט מאושרת, השיפוצניק בדרך ומה שנשאר זה רק לעשות ביטוח משכנתא. 
ב"דיסקונט משכנתאות לבית, סוכנות לביטוח (2005) בע"מ", מציעים לכם תהליך פשוט, מהיר, יעיל וחסכוני לביצוע הביטוח.

 

כמה דברים שחשוב לדעת על ביטוח באמצעות "דיסקונט משכנתאות לבית, סוכנות לביטוח (2005) בע"מ":

בביטוח נכס:

  • ייחודי לסוכנות – הביטוח ייכנס לתוקפו רק לאחר משיכת הסכום הראשוני מהמשכנתא.

  • חשוב – הביטוח יתחיל רק במועד קבלת החזקה בנכס, על פי הצהרתכם.

  • הביטוח כולל תיקון נזקי צנרת 24 שעות ביממה.

 

בביטוח חיים:

  • ייחודי לסוכנות – עלות הפרמיה מותאמת ליתרת המשכנתא בפועל.

  • באם סכום הביטוח מחייב בדיקה רפואית, רופא החברה יגיע אליכם ללא תוספת תשלום.

 

לנוחיותכם, ניתן ליצור קשר עם הסוכנות מכל מקום וזמן, בטלפון 03-7916333

 

לקריאת אמנת השירות לחצו כאן

האמור כפוף להוראות החוק והפוליסה ולאישור חברת הביטוח.

 

שאלות נפוצות בנושא ביטוח

אירע נזק למבנה הנכס, למי פונים?

במידה וביטוח הנכס נערך באמצעות הבנק:
בנזקי צנרת יש לפנות למוקד "אמינות שחר", בטל' 1700-70-71-71.
בכל נזק אחר יש לפנות ל"הפניקס" חברה לביטוח, בטל' 1700-50-50-73.

במידה וביטוח הנכס נערך באמצעות "דיסקונט למשכנתאות לבית סוכנות לביטוח (2005) בע"מ", יש לפנות למוקד הסוכנות בטלפון 03-7916333.
 

לידיעתכם, שעות פעילות המוקד הינן:
ימים א', ג', ד' 19:00 – 08:30
ימים ב', ה' 21:00 – 08:30
ימי ו' וערבי חג 13:30 – 08:30

במידה והביטוח נערך באמצעות חברת ביטוח אחרת, יש לפנות ישירות לחברה. 
לבדיקה היכן נערך הביטוח, ניתן לפנות למוקד הפניות בטל' 2009*.

 

האם ניתן לבטל את הביטוחים?

ע"פ הוראות בנק ישראל, אין חובה לבצע ביטוח חיים או ביטוח נכס בהלוואות שיתרתן במצטבר אינה עולה על 30,000 ש"ח (לא כולל הלוואות מענק).

פוליסות ביטוח שנערכו באמצעות הבנק בגין הלוואות כאמור, ניתנות לביטול בהודעה בכתב לבנק. 

את ההודעה ניתן לשלוח לבנק באמצעות הדואר לכתובת: סמטת בית השואבה 16, תל אביב 65814, או לפקס מס' 5661704–03.

 

כיצד עלי לחדש פוליסה?

במידה ותוקף פוליסת הביטוח שנערכה באמצעות חברת ביטוח חיצונית עומד לפוג, באפשרותכם לערוך ביטוח באמצעות כל חברת/סוכנות ביטוח בה תבחרו (בכפוף לעמידה בדרישות הבנק).

לנוחיותכם, ניתן לערוך את הביטוח באמצעות "דיסקונט למשכנתאות לבית סוכנות לביטוח (2005) בע"מ", שהינה סוכנות לביטוח בבעלות מלאה של הבנק, בטלפון 03-7916333.

את הפוליסה החדשה יש לשלוח לבנק באמצעות הדואר לכתובת: סמטת בית השואבה 16, תל אביב 65814, או לפקס מס' 5661704–03. נתוני פוליסה תקינה יעודכנו בבנק כשבועיים לאחר קבלתה בבנק.

 

כיצד ניתן להחליף פוליסה קיימת?

במידה ופוליסת הביטוח בוצעה בחברת ביטוח חיצונית, והנכם מעוניינים להחליפה בפוליסה חיצונית אחרת, באפשרותכם לערוך ביטוח באמצעות כל חברת/סוכנות ביטוח בה תבחרו (בכפוף לעמידה בדרישות הבנק).

את הפוליסה החדשה יש לשלוח לבנק באמצעות הדואר לכתובת: סמטת בית השואבה 16, תל אביב 65814, או לפקס מס' 5661704–03. נתוני פוליסה תקינה יעודכנו בבנק כשבועיים לאחר קבלתה.

 

פרטים נוספים ניתן לקבל אצל יועצי המשכנתאות בסניפים

או בטלפון 2009* או 1-700-702-222

 

שעות פעילות מוקד משכנתאות

א' - ה' : 08:00 - 19:00
ו' : 08:00 - 14:00

לפרטים נוספים על משכנתא בדיסקונט

* כוכבית מסמנת שדות חובה למילוי

test
test2
לקוח של הבנק? *

למידע בנושא משכנתא, ניתן לפנות טלפונית לטלבנק משכנתאות ב-2009*